×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۴۰۰/۱/۱۱

شنیده می شود؛ جلسه مردمی ستاد آیت الله رئیسی با نام (سمر) رئیس قوه قضائیه و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری جهت پیگیری مشکلات مردمی با سخنرانی سردار امیر عباس امیری در مسجد توحید شهر بوشهر با حضور نماز گزاران این مسجد برگزار شد.

شنیده می شود؛ هشتمین جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران با موضوع آئین نامه کمیته استانها و انتخاب رابطین ۲۵ استان در روزهای گذشته با دو سوم اعضای مجمع بصورت مجازی برگزار شده  و اسماعیل تبادار استاندار پیشین بوشهر نیز به عنوان رابط استان بوشهر انتخاب شده است.

شنیده می شود؛ با توجه به اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از روز جمعه ۱۳ فروردین ماه به مدت ۷ روز ادامه دارد،  جمعی از نیروهای ولائی و انقلابی استان بوشهر با انتشار نامه ای در قالب پویش مردمی که در فضای مجازی منتشر شده است، خطاب به آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، خواستار حضور آیت الله صفایی بوشهری در انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان در حوزه تهران شده اند.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد، حدود ۷۰ کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر رد و یا عدم احراز صلاحیت شده اند، این در حالی است که متولیان برگزاری انتخابات این موضوع را رد نموده و اعلام داشته اند؛ مراجع ۴ گانه نتایج بررسی سوابق داوطلبان را به فرمانداری ارسال کرده و تا تاریخ ۲۱ فروردین ماه در هیات اجرایی شهرستانها به صلاحیت ها رسیدگی شده و پس از اعلام به فرماندار، جهت بررسی صلاحیت آن دسته از افردی که رد یا تائید شده اند تا ۶ اردیبهشت ماه تحت اختیار هیات نظارت شهرستان قرار می گیرد و در نهایت ۸ اردیبهشت ماه از سوی فرمانداری به کاندیداها اعلام خواهد شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ طی تماسی که احزاب اصلاح طلب استان بوشهر با شورای مرکزی خود در تهران داشته اند، عنوان شده است؛ احزاب منتظر بمانند قرار است یکی از بزرگان اصلاح طلب تائید صلاحیت شود و شرایط انتخابات را طور دیگری رقم خواهیم زد.

شنیده می شود؛ طی انتخاباتی که در مجمع دانش آموختگان استان بوشهر(دانا) برگزار شد، با رای اعضاء حمیده ماحوزی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به سمت رئیس شورای مرکزی مجمع دانا و مبین کرباسی به عنوان دبیر این مجمع انتخاب شده است، این مجمع قرار است تا پایان فروردین ماه احکام مسئولین شهرستانهای خود را ابلاغ نموده و جلسات تخصصی جهت تعیین لیست کاندیداها و فراهم آوردن شرایط جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را برگزار نماید.

شنیده می شود؛ شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر بعد از تعطیلات نوروز قرار است طی نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه استان بوشهراعضای خود را معرفی و برنامه های پیش روی این شورا را رسانه ای نماید.

شنیده می شود؛ حسین لعیلیان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه ودیلم، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداوری نموده و با پخش کلیپ هایی در فضای مجازی استان بوشهر که در حال چرخش می باشد، علاج کشور را بهینه سازی عنوان داشته و اعلام کرده است؛ باید ولایت مداری و دانش محوری  در جامعه نهادینه شود.

شنیده می شود، بر اساس آخرین اعلام  رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، تا کنون از مجموع داوطلبان، ۵ نفر در شهرستان‌های گناوه، دیر، جم و تنگستان از ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دراستان بوشهر استعفا کرده‌اند.

شنیده می شود؛ ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر از تاریخ ۱۶ فروردین ماه لغایت ۲۲ فروردین به مدت ۷ روز آغاز خواهد شد که شامل ۳۹۶ شورای روستایی با ۱۲۸۰ کرسی در استان خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false