×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جشنواره چند قلوها در ساحل خلیج فارس برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز؛ فاطمه صفری‌زاده ظهر امروز در برگزاری جشنواره چند قلوها با بیان اینکه دهمین سال نکوداشت هفته بوشهردر حال برگزاری است اظهار داشت: در این هفته بیش از ۴۰ برنامه مختلف هنری و اجتماعی طراحی، تدوین و اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه توانمندی کارآفرینان و اجرای بازی‌های بومی و محلی را از جمله برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر دانست و تصریح کرد: در این هفته که تا ۱۸ اسفند ادامه دارد نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره فرزندان محراب، بازدید از زندان بانوان، ویژه برنامه آواهاو نواهای بوشهری، جشنواره عکاسی، آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن نبوی برگزار شد.

دبیر نکوداشت هفته بوشهر با اشاره به اینکه در این هفته جشنواره غذاهای بومی محلی بوشهر برگزار شد افزود: جشن درخت‌کاری، طرح استقبال از بهار، جشنواره ترافیک، شب شعر ریحانه رسول، جشنواره بازی کودکان و همایش اسوه‌های صبر و ایثار با استقبال با شکوه مردم بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در هفته نکوداشت بوشهر چندین پروژه عمرانی در محلات بوشهر افتتاح شد از برپایی جشنواره و همایش چند قلوها خبرداد و خاطر نشان کرد: در چهارمین روز از هفته نکو داشت بوشهر جشنواره چند قلوهای بوشهری با استقبال باشکوه مردم در ساحل خلیج فارس برگزار شد.

صفری‌زاده بیان کرد:در اتفاقی نادر بیش از ۳۰۰ دوقلو و چند قلو در میدان شهید رئیسعلی دلواری تجمع و در جشنواره چند قلوها شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر افزود: در جشن چند قلوها برنامه‌های متنوعی از جمله خاطره گوی، مسابقه، استعدادهای درخشان ، تجلیل از چند قلو‌ها و قرعه کشی در میان ثبت نام کنندگان مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امسال نهمین سال برگزاری هفته نکوداشت بوشهر است گفت: سمینار پژوهشگاه و کسب و کار آنلاین در منزل از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته نکوداشت بوشهر است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false