×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی "م-ح"در بوشهر+جزئیات

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با هوشیاری و دقت کاراگاهان پلیس آگاهی نقشه یک کلاهبرداری ۴۰میلیاردی با جعل عنوان مامور امنیتی برملا شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرهنگ فرج شجاعی در تشریح این خبردر جمع خبرنگاران گفت: فردی به هویت م ح مسئول یکی از کانوانهای تبلیغاتی شهر بوشهر با جعل عنوان مامور امنیتی و مهر و سربرگ یک سازمان دولتی قراردادی ۴۰میلیارد ریالی با فرد بازرگانی ساکن شهر تبریز منعقد کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اضافه کرد: براساس این قرارداد آقای"م-ح" بایستی تعداد ۱۰۰۰ عدد ماسک ضدگاز ساخت کشور روسیه با مبلغ یک میلیون ۷۰۰ هزار دلار آمریکا معادل چهل میلیارد ریال به کشور وارد و تحویل خریدار بدهد و یک فقره چک تضمینی بابت ضمانت از وی دریافت کرده بود.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: متهم پس از انعقاد قرارداد از کشور خارج و قصد داشت با همکاری افرادمشخصی از جمله منشی دفتر تبلیغاتی خود چک دریافتی را نقد کند.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری خانم خ منشی کانون تبلیغاتی متهم فراری مشخص شد متن قرارداد جعلی با همکاری وی و در کانون موصوف نگارش و متهم فراری نیز مبلغ ۲میلیارد ریال به حساب خانم منشی واریز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متاسفانه متهم فراری قبل از خروج از کشور با همکاری ۴ نفر از کارکنان یکی از شعب بانکهای شهر بوشهر مبلغ زیادی از چک را نقد و به حساب شخص دیگری در خراسان واریز نموده و این شخص این مبلغ را که ۲۰ میلیارد ریال بوده به متهم اصلی " م-ح" در کشور استرالیا انتقال داده است.

وی بیان کرد: با توجه به بالا بودن مبلغ چک و عدم هماهنگی کارکنان بانک با رئیس یا معاون شعبه ۴نفر از کارکنان بانک به اتهام همکاری با متهم دستگیر شدند که در این رابطه تا کنون ۶نفر متهم دستگیر شده و دو نفر تحت تعقیب پلیس می باشند و هنوز تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false