×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
باید با برنامه ریزی منظم موفقیت های بسیج دانش آموزی را افزایش دهیم

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به اهمیت توجه به رشد علمی و فرهنگی بسیج دانش آموزی، گفت: باید با برنامه ریزی منظم موفقیت های این قشر از بسیج را افزایش دهیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، مراسم تقدیر و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با حضور سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر برگزار شد.

این مراسم که در محل سازمان دانش آموزی برگزار شد از زحمات رضا اوژن تقدیر و مهراب کیانی به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

در این آئین سرهنگ حمید خرمدل با اشاره به اهمیت توجه به رشد علمی و فرهنگی بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی منظم موفقیت های این قشر از بسیج را افزایش دهیم.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این سازمان در دوره مدیریتی برادر اوژن توانست در اجرای ماموریت ها موفق عمل کند و برنامه های کلیدی راهیان نور را به نحو احسن انجام دهد و باید در سال جدید با استفاده از تجربیات این ماموریت موفق تر از گذشته انجام شود.

خرمدل با ضمن اشاره به اینکه سپاه استان بوشهر اخلاص و استفاده از توان بسیجیان را عامل موفقیت می داند، بیان کرد: امیدواریم برادر کیانی با دارا بودن روحیه جوان بتواند بیش از پیش از بسیجیان استفاده کند و اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهد و منویات مقام معظم رهبری را همچون گذشته در بسیج دانش آموزی تحقق دهد.

در ادامه این مراسم رضا اوژن با تشکر از کسانی که در این دوره مدیریتی همراهی کردند تشکر نمود و عنوان کرد: آماده هرگونه همکاری با مسئول جدید این سازمان را اعلام می کنم و این موفقیت های صورت گرفته حاصل تلاش همه همکاران است.

مهراب کیانی در ادامه با اشاره به تجربیات گذشته گفت: بسیج دانش آموزی زیر بنای فعالیت های اقشار بسیج است و باید با ایجاد نوآوری و خلاقیت در انجام فعالیت محوله بسج دانش آموزی رشد علمی، فرهنگی و بصیرتی دانش آموزان کوشش نماید.

وی ادامه داد: این امر مهم با توجه به تمام پتانسیل های موجود در فضای بسیج و آموزش و پرورش صورت خواهد پذیرفت.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات رضا اوژن تقدیر و حکم مسولیت به مهراب کیانی اهداء شد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false