×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری جشن سومین سالروزافتتاح چغادک نیوز واظهارنظرهای دوستداران سایت+تصویر

جشن سومین سالروز افتتاح پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) با حضور خبرنگارن این پایگاه خبری برگزار شد .

به گزارش "چغادک نیوز"، همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) جشن سومین سالروز افتتاح پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز با حضور خبرنگارن این پایگاه خبری در دفتر چغادک نیوز برگزار شد و در پایان نیز با حضورمدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سپاس از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

مدیر پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز دراین آئین ضمن تبریک میلاد حضرت زهراء(س)و تولد امام خمینی(ره)، سومین سالروزافتتاح چغادک نیوز را گرامی داشت و گفت: کلیه تلاشهای صورت گرفته از اولین سالروز افتتاح این پایگاه خبری تا کنون ، ثمرات بسیار ارزشمندی را برای شهر چغادک و استان به همراه داشته است .

حسین سرمشقی اضافه کرد: فعالیتهای صورت گرفته شما خبرنگاران گرامی در شبکه های اجتماعی که به نام این پایگاه ثبت شده است وزحمات شما درسایت، چغادک نیوز را در زمره ۱۰ پایگاه خبری برتر استان قرار داده است که نتیجه تلاشهای بی شائبه شما بزرگواران است که شایسته تقدیر می باشد.

 وی افزود: پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز تمام سعی و تلاش خود را درسال دولت و ملت، همدلی و همزبانی انجام خواهد داد تا در راستای انجام منویات مقام معظم رهبری برآید و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیارمطلوب و تاثیرگذار خود در فضای سایبری وخدمت خالصانه به مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی بتواند درعرصه بسیار سخت و حساس فضای مجازی مفید واقع شود.

در پی فرا رسیدن سالروز افتتاح پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز عده ای از دوستان چغادک نیوز با ارسال پیامهای جداگانه ای تولد سومین سالروز چغادک نیوز را تبریک گفتند که در ذیل برخی از این پیامها را می بینید.

پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز از تمام عزیزانی که با ارسال پیام باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بین خبرنگاران این پایگاه خبری شده اند و این روز را گرامی داشتند تشکر به عمل می آورد.

محمد شهبازی مدیر امور فرهنگی رسانه و فن آوری های نو اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

سلام و تحیت و افر به تیم رسانه ای پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز و مخاطبان این سایت.
مصادف شدن سالروز تشکیل و تاسیس این سایت با ولادت حضرت زهرا (س ) را ارج نهاده و این اتفاق میمون را در سالی که عطر و بوی فاطمی دارد را به فال نیک گرفته و توفیقات بیش از پیش را برایتان مسئلت دارم.
یک نکته  من باب پیشنهاد  به فعالان فضای مجازی در شهر چغادک بالاخص مدیر مسئول ارزشی و خوش فکر این سایت.با یک تامل سطحی و میدانی براحتی می توان دریافت که فضای فکری و فرهنگی از یک سو و فضای پیشرفت توسعه شهری از سوی دیگر را قبل و بعد از راه اندازی این سایت اندازه گیری شود تا سطح ارتقا را در دو حوزه  که کاملا ملموس است را اطلاع رسانی نمایید. نکته دیگر افکار عمومی شهر چغادک نگاه تیزبینانه ترین به مسائل اطراف خواهند داشت و به قول رسانه ی ها به سواد رسانه ای خوبی دست پیداکرده اند . که شاید بتوان گفت درصد بالاییی از آن مدیون این سایت است. بنابراین باید بهتر و مطلوبتر اطلاع رسانی نمائید.
اما از نگاه تخصصی به سایت میتوان ۱- اصلی و فرعی کردن سوژه های و موضوعات خبری جهت انتشار  2- تلاش جهت جذب افکار و سلیقه های متفاوت سیاسی و فرهنگی بالاخص افکار خاکستری ۳- خلق ایده های نو جهت ارتباط بیشتر مخاطب با سایت و در گیر کردن افکار خوانندگان با موضوعات مطرح شده در سایت ۴- بالفعل کردن استعدادهای بالقوه محلی با ایجاد انگیزش بیرنی و درونی رسانه ای۵- تولید محتوا هم در تولید خبر هم در انتخاب سوژه (البته تاسطح مطلوب جای کار زیاد دارد) و …دیگر موارد که در وقتی دیگر اشاره خواهد شد را میتوان از نقاط قوت این سایت دانست.
در پایان کمال تشکر و تقدیر از شما را دارم.انشاء الله به امید پیشرفت روزافزون شما  

عزیز غضنفری معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه:

عصر رسانه است و فضای اجتماعی فرصت استثنایی است که دلسوزان وکسانی که متحد به صیانت از ارزش های اسلامی وانقلابی هستند فراهم کرده ومی توانند افکار و اندیشه های اسلام را توسعه د هند

سایت چغادک نیوز در زمره سایت های محبوب بشمارمیرود ومدیر وخبرنگاران این سایت در زمره مدیر وخبرنگارانی محصوب می شوند که با دغدغه، مباحث مربوط به مردم ، انقلاب و نظام را پیگیری می کنند وبا توجه به این دغدغه اسلامی وانقلابی،  خداوند هم برکات و تفضلات خود را شامل حال این تیم رسانه ای میکند و در آیند هم شاهد خواهیم بود این سایت بیشترخواهد درخشید .

در کار رسانه ای ما مسئولیت خطیری داریم وآنچه که باید مورد توجه قرارداد این است که افرادی که روحیه انقلابی واسلامی دارند در حوزه رسانه فعالیت می کنند باید بیش از دیگران عامل به موضوعات اخلاقی  و دینی باشند و بر این اساس رفتارهای رسانه ای خود را جهت بدهند.

لذا می توان آثار ونشانه های آن را در سایت چغادک نیوز به طور جدی مشاهد کرد که پررنگ تر از همیشه شده و با توجه به رویدادهایی که در سطح کشور واستان مشاهده ودید می شود و اگر به همان میزان هم در کنار کار حرفه ای نگاه متعهد قرار دهیم درمراحله اول در محضر خداوند کارمان را به درستی انجام داده ایم ودر مراحل دوم می توانیم حرف و عقیده خود را در بین مردم مطرح کنیم  ودر نهایت مخاطبان را تحت تاثیر اندیشه های انقلابی و اسلامی قرار دهیم وبا توجه به شنا ختی که من  از این سایت دارم در زمره سایت های موفق بوده  و آرزو می کنم  درسال های آینده  نشر ارزش های انقلاب رابه درستی انجام دهد.

نصرالله شفیعی مسئول شورای هماهنگی و مدیر مسئول هفته نامه دریای جنوب:

سایت چغادک نیوز توسط یک تعداد جوان انقلابی وارزشی اداره می شود ونکته قابل اهمیت این است که خبرنگاران این سایت  با انگیزه الهی کار خودرا شروع کرده اند و دست مایه شان همان اعتقادشان بوده  وتوانسته اند به خوبی جلو بروند.

یک کار رسانه ای نیارمند یک سری امکانات و نیروی انسانی و پشتیبانی مالی است وهمه این ها می تواند موثر باشد امید واریم دوستان مورد حمایت بیشتری قرارگیرند ودر این عرصه اطلاع رسانی، روشنگر و موفق باشند.

مهراب کیانی فعال رسانه ای:

در عصر جدید که رسانه های مدرن و دیجیتال در عرصه فضای مجازی که دارند جای مکتوب ها را می گیرند وفضایی پیش آمده است که شهرهای کوچک بتوانند برای خود رسانه ای داشته باشند واتفاقانت، رخدادها  و  وقایای تاریخی شهر خود را به گوش تمام دنیا برساند.

امروز رسانه های جدید  فضایی را پیش آورده اند که یک رسانه کوچک می تواند در مقابل رسانه های بزرگ قد علم کنند وبه راحتی می شود.

 استان بوشهر از دیرباز دارای رسانه های متعددی بوده و درعرصه رسانه های دیجیتال پیشگام بوده است وامروزه در نقطه به نقطه استان رسانه های تشکیل شده که افکار و اندیشه خود را به گوش جهانیان می رسانند.

برخی از این رسانه ها توانسته اند با فعالیتی متفاوت تر و قدرتمند در عرصه استانی بروز کرده اند و توانسته اند گروهی از جوانان را دور حلقه  رسانه خود جمع و آموزش خبرنگار بدهند و توان خبری شهر خود را  بالا ببرند وتوانسته اند از فضای بسته شهر خارج شده اند و اندیشه نو برای عرصه رسانه را ارائه دهند.

یکی از این رسانه ها که در این چند ساله حتی نام او برای برخی ها جذاب بود رسانه چغادک نیوز است

چغادک شهری در حاشیه شهر بوشهر به عنوان یکی از شهر های شهرستان بوشهر که مورد توجه بود و شهر حاشیه ای بود که افراد برای گریز از گرانی های بوشهر به او پناه می بردند اما اتفاقات ورخداد های تلخی که گاهن در این شهر رخ می داد که تفکر نادرستی را از چغادک به بیرون ارئه می داد .

اما یکی از جوانان انقلابی این شهر به نام حسین سرمشقی باراه اندازی پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز دیدگاه دیگر را از شهر ارائه داده است، چغادکی که امروز آئین های مذهبی را خیلی مستحکم تر از تمام استان در آن اجرا می شود، چغادکی که درآن بزرگترین هیئت پیاده روی جنوب در آن تشکیل شده است این اتفاقاتی است که توسط چغادک نیوز به استان و کشور مخابره شده است .

هرچند در اوایل، نوشته ها ی آن کم مایه بود اما هرروز که از عمره این رسانه می گذرد رسانه ای قوی تر وقدرت مند تر از خود ارائه می دهد.

چغادک نیوز با وجود تمامی مشکلاتی که داشت و اینکه بارها و بارها به دلیل فضای کوچک شهر دچار کنتاک ها و درگیری هایی در شهر شده است ولی امروز جایگاه ویژه ای در شهر پیدا کرده وتوانسته به عنوان تنها رسانه شهر اخبار ومطالب شهر خود را به نقاط مختلف کشور وجهان مخابره کند .

آموزه رسانه چغادک نیوز توانسته در بین رسانه های استانی جایی برای خود بازکند و جزو۱۰ رسانه برتر دیجیتال استان قرار گیرد هرچند محتویات تولید شده در این رسانه کمبود های را دارد که می تواند با آموزش وفعالیت بیشتر وبا استفاده از دیگاها های کارشنا سان رسانه این کمبود ها را جبران کند.

یکی از مسائلی که این رسانه دنبال می کند حضور جوانان به عنوان خبرنگار وعکاس است واین رخ داد باعث خواهد شد درآینده این رسانه محفل بزرگتری برای خبرنگاران شهر کو چک چغادک باشد .

امروزه حسین توانسته با تمام مشکلات و حواشی که داشته است رسانه خود را که در روز های اول نامش هم برای برخی ها خنده دار به نظر می رسید تبدیل به رسانه ای کند که در بین ۱۰رسانه برتر دیجیتال استان جایگاهی را داشته باشد ودر شهر چغادک که آن روز ها کمتر به مسئله فضای مجازی و اینترنت پرداخته می شد امروز چغادک نیوز این مسئله را در آنجا تحقق داده است وهمه مردم علا قه مند هستند اخبارشان را در پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز درج نمایند، هرچند که در اوایل  برخی ها برای نشر تصویر آنها در اینترنت پاسخی می دادند اما امروز فضای کو چک چغادک با اینترنت آشنا است و می دانند در این فضا اخبار و دیدگاههای خود را انتشار دهند.

امید است این رسانه با برنامه ریزی منظم بتواند از دیدگاه کارشناسان استفاده کند ودر عرصه تولید و محتوای انقلابی روز به روز رشد چشم گیری داشته باشد.

سید حسین موسوی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی گام نیوز

سومین سالروز تاسیس سایت چغادک نیوز و مقارن شدن این روز با میلاد حضرت زهرای اطهر را تبریک عرض می دارم

با توجه به اهمیت فضای مجازی در کلام مقام معظم رهبری که می فرمایند "فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد" امروزه فضای مجازی و دسترسی به اخبار و اطلاعات یکی از نیازهای روزمره مردم شده است و کسب اطلاع پیرامون محیط اطراف برای همگان در زمان کنونی به یک امری مهم تبدیل گردیده است.

در شهر چغادک به عنوان شهری در حال توسعه خلا یک سایت خبری برای انعکاس رویدادهای آن محسوس بود و بحمدلله از زمان تاسیس این سایت این خلا تا حدودی برطرف شده هر چند مستلزم تلاش بیشتر برای جلوه دادن مشکلات و برطرف شدن آنان از سوی مسئولان است.

سایت چغادک نیوز رسانه ای انقلابی است که  از زمان تاسیس، این رسانه همواره در عملکرد خود نشان داده که پیرو آرمانهای انقلاب اسلامی است و بر این اساس حرکت و راه خود را انتخاب کرده است.

در پایان برای افراد فعال در این رسانه که وظیفه خطیر اطلاع رسانی را برای آحاد مردم بر عهده گرفته اند آرزوی موفقیت دارم

رضا جمالی مسئول کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی چغادک

سالروز تاسیس سایت خبری تحلیلی چغادک نیوز و یا بهتر بتوان گفت سایت ارزشی که بحق دلسوز و پیگیر مطالبات نظام و مردم بخصوص چغادک بوده وهمچنین مصادف است با سالروز میلاد سراسر نورحضرت فاطمه زهرا ص تبریک گفته و آرزوی موفقعیت و سر بلندی در ظل توجهات خاصه امام زمان عج و منویات جانشین برحقش رهبرامام خامنه ای برای زحمتکشان بی ادعای آن سایت  مسئلت مینمایم

غلامرضا حیدری عضو شورای اسلامی شهر چغادک

فرا رسیدن سالروز تولد پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز را که با میلاد حضرت زهراء(س) و تولد امام خمینی(ره) متقارن گردیده است، به تمام خبرنگاران و مدیریت این سایت تبریک عرض می دارم.

حبیب خدری عضوشورای شهر چغادک

سالروز تاسیس چغادک نیوز را که مصادف گردیده است با میلاد حضرت زهراء(س) تبریک عرض می دارم و امیدوارم سایت چغادک نیوز این روز قشنگ و زیبا را بهانه ای قرار دهد و در نشر اخبار، بهترین ها را انتخاب نماید.

موفق، سلامت و موید باشید

عباس صبوری مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی دلیران تنگستان

دلیران تنگستان همزمان با میلاد کوثر نبی حضرت زهرا( س) که مصادف شده بود با سالروز راه اندازی سایت چغادک نیوز که باید آنرا بفال نیک گرفت .

سایت چغادک نیوز ازجمله سایتهایی است که برای حفظ ارزشها تلاش زیادی را انجام داده وانشالله میدهد.

این سایت دارای مدیران مومن ومتعهدی است که برای پیشرفت جامعه خود واطراف آن دلسوزی می کنند و یکی از ویژگیهای منحصر بفرد آن بنظرم هماهنگی با امام جمعه محترم این شهرعاشورایی است که مثال زدنی است و برگزاری مراسمات متعدد مذهبی اعم از پیاده رویها، برگزاری مراسمات اهل بیت در این شهر رونق افزونی گرفته که یکی از دلایل آن فرهنگ سازی این سایت ولایی وهمکاری خوب این سایت با امام جمعه محترم این شهر است .

یکی دیگراز افتخارات این سایت، بصیرت مدیران وخبرنگاران آن است که بازبچه ترفند های سیاسی نمیشوند، سایت چغادک نیوز افتخاری برای همه نیروهای مومن ومعتقد به این نظام در استان ماست .

بنده بنوبه خود سالگرد تاسیس این سایت وزین را به مدیر وخبرنگاران ودست اندرکاران آن تبریک میگویم وبرای آنها آرزوی موفقیت در همه زمینه ها را دارم .

موفق باشید .دلیران تنگستان

مبین شجاعی مقدم مدیر پایگاه خبری تحلیلی سپاس

سومین سال تاسیس پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز را تبریک عرض می دارم.

 رسانه های مجازی باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری و با استفاده از شعار دولت،ملت، همدلی و همزبانی و اهداف انقلاب اسلامی و رعایت خطوط قرمز به رسالت اصلی خود عمل کنند، خطوط قرمز رسانه ها رعایت کردن حقوق شهر وندان و در نظر گرفتن منافع جمهوری اسلامی ایران است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

پایگاه خبری تحلیل چغادک نیوز از جمله رسانه هایی است که در موقعیت جغرافیایی خود تاثیرات زیادی دارد و به رسالت اصلی خبری خودعمل می کند.

با توجه به اینکه این پایگاه خبر ی اولین رسانه مجازی شهر چغادک است می تواند مطالبات شهر و مردم چغادک را به صورت شفاف و بدون موضع گیری جناحی به گوش مسولین شهر و استان برساند وباید تمامی حقوق مردم را در نظر گیرد و اخلاق رسانه ای را همچون گذشته سرلوحه کار خود قرار دهد.

علی  جمالی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چغادک

سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا(سلام الله علیها) سرور بانوان جهان،عطای خداوند سبحان ،کوثر قرآن،همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان که بعنوان روز زن و مادر نامگذاری گردید بر همگان بویژه مادران زحمتکش  و در راس آنها مادران صبور شهدا که مصادف است با میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) تبریک و تهنیت عرض نموده و همچنین سالروز  تاسیس پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز،زبان گویای مردم شهر چغادک  که در سوابق سه ساله کارنامه درخشان این پایگاه خبری ، چیزی جز موفقیت ،پیشرفت و حسن نیت نبوده و با این ایام میمون، قرین شده است را به تمامی همشهریان عزیز و دست اندرکاران ،خبرنگاران و عکاسان این پایگاه خبری بویژه مدیر زحمتکش  آن جناب آقای سرمشقی که اخیراً در نظر سنجی بعنوان شخصیت برتر شهر برگزیده شده را تبریک عرض می نمایم. 

ای گل هزار بهار مقدمت مبارک باد.

راضیه زارع عضو شورای اسلامی شهر چغادک

ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) روز زن و روز مادر را به همه مادران و زنان  تبریک عرض می کنم و همچنین میلاد حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز تاسیس پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز را به همشهریان وبویژه  شما تلاشگران عرصه رسانه تبریک و تهنیت می گویم.

صادق صیمری عضو شورای شهر چغادک

با سلام و دعای خیرولادت  پر خیر و برکت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیه) و میلاد فرخنده حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) که مصادف گردیده با سالروز تاسیس و راه اندازی  صدای مردم شهر چغادک در عرصه رسانه و فضای مجازی ، پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوزرا به همه همشهریان عزیزو مسئولین و خبرنگاران این پایگاه خبری تبریک عرض نموده و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی را  از خداوند برای ایشان آرزومندم .

عادل سلیمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی نقی(ع) چغادک

سالروز میلاد یگانه دخت نبی اسوه هستی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و فرزند عزیزش حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) را خدمت  امام زمان (عجل الله) ،امت اسلامی و مردم شهید پرور شهر چغادک تبریک و تهنیت عرض می نمایم و اتفاق بسیار خوبی که در چنین روزی رخ داده که  به فال نیک گرفتیم سالروز راه اندازی و تاسیس پایگاه خبری چغادک نیوز صدای مشکلات وبازتاب  رویدادها و مراسمات شهر چغادک  است که الحمدالله در این سه سال با وجود مشکلات  بسیارو کمبود امکانات به وظیفه خطیر خود عمل نموده است.

 لذا این روز عزیزرا به تمامی مسئولین و دست اندرکاران دلسوز پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز تبریک عرض می نمایم و در سالهای آیند جهت پیشبرد اهداف این عزیزان عرصه رسانه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

ابراهیم احمدی زاده مداح شهر چغادک

سومین سالگرد تاسیس شبکه رسانه ایی در فضای مجازی ،پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز که مقارن گردیده با میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و میلاد حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) به مردم عزیز و مسئولین این پایگاه خبری تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

خانم طیبه احمد خواه فرمانده حوزه مطهره خواهران چغادک

سلام،میلاد باسعادت ریحانه نبی(ص) ،حضرت زهرای مرضیه و همچنین سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) والی الخصوص سالروز تولد چغادک نیوزرا تبریک عرض می نمایم و روز زن و روز مادر نیزبرهمه بانوان بخصوص مادران شهدا مبارک باشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false