×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حسرت ادامه دار نفت در آسیا/ توقف شاگردان منصوریان مقابل العین

تیم فوتبال نفت ایران در حالی که با ارایه یک بازی خوب می‌توانست ۳ امتیاز ارزشمند را از تیم العین امارات بگیرد با پنالتی مشکوکی که داور به سود حریف اعلام کرد برتری را با تساوی عوض کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، دیدار تیم‌های فوتبال نفت ایران و العین امارات در هفته دوم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. نفت در حالی که از حریف خود پیش بود و بازی شایسته ای را در نیمه دوم ارایه کرده بود با یک پنالتی مشکوک به سود حریف ۲ امتیاز خانگی را از دست داد.
 

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ آسی

در نیمه نخست این دیدار العینی‌ها چندین موقعیت گلزنی داشتند که یکی دو موقعیت آنها توسط علیرضا بیرواند دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مهار شد. نفت در این نیمه نتوانست موقعیت صد در صد گل ایجاد کند تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم نفت بهتر بازی کرد و خیلی زود هم به گل رسید. در دقیقه ۵۰ دیدار پرتاب اوت بلند وحید امیری را ضربه سر زیبای سیامک کوروشی همراه شد تا دروازه تیم العین در میان بهت گلر و دیگر بازیکنان این تیم باز شود.

این گل تنها هشت دقیقه دوام داشت چرا که در دقیقه ۵۸ بازی آسامو ژیان از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. مهاجم سرشناس و غنایی تیم العین با زیرکی یک پنالتی را از مدافع تیم نفت گرفت. در حالی که روی تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود او داور چینی را در اعلام پنالتی کاملا روی حرکت زیرکانه خود تحت تاثیر قرار داده است.

بعد از این گل بازی تا حدی آرامتر دنبال شد این در حالی بود که عمر عبدالرحمن ستاره فوتبال امارات هم در این لحظات به میدان آمده بود. در دقیقه ۷۶ شوت زیبای وحید امیری را خالد عیسی به کرنر فرستاد تا یک فرصت مسلم گلزنی برای نماینده ایران از دست برود.

زلاتکود دالیچ در دقایق پایانی میروسلاو استوک بازیکن پیشین چلسی و فنرباغچه را که در سال ۲۰۱۲ جایزه پوشکاش را به خاطر زدن زیباترین گل سال دریافت کرده بود را به میدان فرستاد اما بار دیگر این تیم نفت بود که در دقیقه ۸۰ روی ضربه مبعلی تا آستانه گلزنی پیش رفت که دروازه‌بان حریف آن را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۸۴ دیدار شوت راه دور مبعلی می‌توانست گل دوم نفت را منجر شود که دروازه‌بان تیم العین با نوک انگشتان خود آن را به کرنر فرستاد. در نهایت دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا امتیازات تقسیم شود و نفت ۲ امتیاز ارزشمند خانگی را از دست بدهد.

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، علیرضا عزتی، لئوناردو پادوانی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، وحید حمدی‌نژاد، ایمان مبعلی، وحید امیری، غلامرضا رضایی و ارسلان مطهری بازیکنانی بودند که از ابتدا برای نفت به میدان رفتند.

خالد عیسی، اسماعیل احمد، محمد عبدالرحمان، ابراهیم دیاکیته، مهند سالم، هلال سعید، محمد احمد غریب، احمد برمن، لی میونگ جو، سعید موسابه و آساموآ جیان نیز ترکیب اولیه العین را تشکیل دادند که در نیمه دوم میروسلاو استوک و عمر عبدالرحمن هم برای این تیم به میدان رفتند.

برنامه ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
سه‌شنبه – ۱۲ اسفندماه
گروه A:

* لخویا قطر – النصر عربستان

گروه B:
* الشباب عربستان – پاختاکور ازبکستان

چهارشنبه – ۱۳ اسفندماه
گروه C:

* لوکو موتیو ازبکستان – فولاد ایران
* السد قطر – الهلال عربستان

گروه D:
* تراکتورسازی ایران – الاهلی امارات
* الاهلی عربستان – نسف‌ قارشی ازبکستان

گروه G:
*
اوراوارد دیاموندز ژاپن – بریزبین رور استرالیا
* بجینگ گوآن چین – سووون بلووینگز کره‌جنوبی

گروه H:
*  وسترن سیدنی واندررز استرالیا – گوانگژو اورگرانده چین
* اف‌سی سئول کره‌جنوبی – کاشیما آنتلرز ژاپن

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false