×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کارگاه آموزش رسانه در گناوه برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز -فرخ قاسمیان:  کارگاه رسانه در اسفندماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز به میزبانی شهرداری گناوه با حضور مرتضی رکن آبادی، مریم فردوسی و رضا جمیلی از اساتید مجرب و برجسته کشوری و همچنین با حضور رستمی شهردار گناوه و عرب زاده رئیس شورا و معاونت  فرهنگی و روابط عمومی شهرداری گناوه و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه های رسمی و محلی در سالن اجتماعات روابط عمومی شهرداری گناوه به منظور استعدادیابی خبرنگاران و آگاهی بخشی هرچه بیشتر آنها در سطوح و زمینه های مختلف خبری برگزار شد.

در این کارگاه مباحثی همچون، آشنایی با خبرنویسی، اصول نگارش خبر، تولید محتوا در فضای مجازی، آشنایی با رسانه های داخلی و خارجی و و علی الخصوص سواد رسانه ای مطرح شد.

برای خروجی بهتر، کارگاه تکالیف مختلفی برای شرکت کنندگان مطرح شد.و همچنین گواهی معتبر پایان دوره به آنان نیز تقدیم خواهد شد.

هادی عرب زاده در این کارگاه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد قشر باسواد تاثیرگذار رسانه ایی در گناوه خواهیم بود که به شکل خیلی زیبا و صحیح از مجاری قانونی بتواند مطالبات خودشان را دنبال کنند.

رئیس شورای شهر گناوه در ادامه گفت:  مطالبات شخصی با یک رسانه نیست و این مطالبات عمومی است واین خبرنگاران و عزیزان که دست به قلم و دست به دوربین دارند این جمع حاضر نمایندگان آنها هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه در اینجا شاهد خبرنگاران و رسانه های دانشجویی نیز هستیم، به قول آیت الله بهشتی استناد می کنم که در روز دانشجو بیان کرده است که دانشجو موذن جامعه است؛  اگر دانشجو خواب برود نماز جامعه قضا می شود.

اصحاب رسانه فراتر از دانشجو می توانند این تاثیرگذاری را داشته باشند؛ اگر اصحاب رسانه ازمسائل اجتماعی ما غافل شوند ما دچار مشکلات و دردسرهای اجتماعی زیادی خواهیم شد.

هادی عرب زاده اظهار داشت: رسانه ها وخبرنگاران بایستی همیشه آگاه و آماده باشند، برگزاری کارگاه رسانه شاید وظیفه بقیه سازمان ها بوده و وظیفه شهرداری نباشد؛ ولی شهرداری وظیفه اش تنها کار عمرانی نیست و وظایف فرهنگی و هنری نیز دارد که باید انجام دهد.

وی در ادامه بیان داشت: در سازمان ما به فعالیت ها نگاه سیاسی جاری نیست و همچنین نگاه حزبی ‌وگروهی نیز وجود دارد و سازمان شهرداری  این را ثابت کرده است.

عرب زاده خاطر نشان کرد: شاید این جمع دوستان رسانه از لحاظ طیف سیاسی باهم تضاد وجود داشته باشند؛ ولی همه در یک هدف مشترک گام برمیدارند، قلم می زنند و تصویر ونقش آفرینی می کنند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false