×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تقدیر مسئولان ارشد استان بوشهر از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ آیت‌الله صفایی بوشهری، آیت‌الله حسینی بوشهری، احمد محمدی‌زاده و سردار رزمجو با صدور پیام مشترکی از مشارکت باشکوه مردم استان بوشهر در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۱ اسفندماه مردم انقلابی، مومن و ولایت مدار استان بوشهر با حضور پرشکوه و حماسی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری شکست دیگری بر دشمنان تحمیل کردند.

این مشارکت و حضور شورانگیز و غرورآفرین که پیروزی مردم محسوب می‌شود یکبار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد و جواب دندان‌شکنی به کینه‌توزان ایران اسلامی داده شد.

۱۱ اسفند به‌عنوان روز ماندگار در حماسه حضور مردم استان بوشهر و پیروزی مردم مقابل دشمنان به ثبت رسید و مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری، بصیرت، هوشمندی و عشق به میراث گرانبهای امام راحل و آرمان‌های شهدای گرانقدر و وفاداری به نظام و نه گفتن به دشمن را به نمایش گذاشتند.

بدینوسیله از مردم ولایتمدار استان بوشهر به مناسبت ثبت این حماسه پر شکوه و به یادماندنی خالصانه تشکر می‌کنیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false