×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اگر من  رئیس جمهور بودم

به گزارش چغادک نیوز: محمد جواد خدری از فعالان فضای مجازی و ساکن شهر عالی شهر از توابع شهرستان بوشهر در یادداشتی نوشت: حال پس از ماه ها تبلیغات انتخابات، رئیس جمهور سیزدهم با همت و تلاش مردم جهت تغییر فضای موجود انتخاب شده است وامید می‌رود با انتخاب دکتر رئیسی کشورماپس ازسالهانفس تازه‌ای بکشدومردم طعم عدالت واقعی رابچشند.

بنده به عنوان یک نوجوان ایران اسلامی خطاب به رئیس جمهور منتخب مردم عرض می کنم که اگر من رئیس جمهور ایران اسلامی بودم چنین کارهایی را انجام می دادم تا مردم به راحتی عدالت را لمس کنند.

اگر من رئیس جمهور بودم اولین کاری که می کردم برای جوانان اشتغال ایجاد می‌کردم تا آنها به انحراف کشیده نشوند.

اگر من رئیس جمهور بودم علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد برای سلامت مردم وزارت بهداشت را موظف می کردم مردم را ۱۰۰% واکسینه کند و برای سلامت آنها برنامه داشته باشد.

اگر من رئیس جمهور بودم کارخانه های تعطیل شده را دوباره راه اندازی می کردم تا تولیدات داخلی رونق تازه‌ای بگیرند .

اگر من رئیس جمهور بودم ماشین سازی های داخلی را موظف می‌کردم تا قیمت خود را کاهش داده و در عوض کیفیت خود را بالا ببرند .

اگر من رئیس جمهور بودم عدالت را در همه ادارات و نهادهای دولتی برقرار می کردم تا مردم مجبور نباشند برای کاری که حقشان است رشوه بپردازند و یا پارتی داشته باشند.

اگر من رئیس جمهور بودم برای اجرای عدالت و قانون فقیر و غنی را یکی می دانستم و قانون را درباره همه یکسان اجرا می کردم. اگر من رئیس جمهور بودم ابتدا آماری از از وضعیت نابسامان مناطق محروم کشور که خود سرشار ازمنابع عظیم ثروت هستند،تهیه می کردم، ابتدا این استان ها را سر و سامان میدادم ،بعد بر اساس اولویت بندی به سراغ دیگر استانها می رفتم.

اگر من رئیس جمهور بودم حقوق معلمان جوری اضافه می کردم که دیگر آنها نیازی به مسافرکشی و شغل دوم نداشته باشند ،ودغدغه اصلی آنها آموزش مانوجوانان و جوانان باشد. اگر من رئیس جمهور بودم
دست اختلاس گران را برای همیشه ازکشور قطع میکردم.
وبالاخره اگر من رئیس جمهور بودم در بین مدیران کارمندان تغییری اساسی ایجاد می‌کردم، تا مردم طعم مدیریت جهادی رابچشند.

امیدوارم رییس‌جمهور منتخب مردم ایران که علیرغم همه مشکلات برامده ازدولت تدبیر بارای قاطع مردم انتخاب شده است، امید راباردیگر به مردم باز گرداند.

والسلام من التبع الهدی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false