×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه‌های اوقات فراغت در ۴۰۰ کانون مساجد بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، علیرضا پولاد صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: کانون‌های مساجد استان با ظرفیت ۳۲ هزار نفر و بیش از ۴۰۰ کانون در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر به عنوان مدیریت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد شناخته می‌شود، افزود: حمایت‌های خوبی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان بوشهر صورت گرفته است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر از برگزاری ۴۱ عنوان برنامه در ۱۱۳ کانون مساجد در سراسر استان خبر داد و اضافه کرد: برنامه شاخص ملی استان بوشهر برافراشته شدن حرم حضرت معصومه بر فراز مزار شهید نادر مهدوی است.

وی از اجرای برنامه‌هایی با موضوع کمک به سیل‌زدگان و رونق تولید خبر داد و گفت: تشویق تولیدات بومی از اهداف مهمی است که در قالب برنامه‌های متنوع دنبال می‌شود.

پولاد از برگزاری برنامه‌ها در کانون‌های عمومی، تخصصی و خادم‌یاری خبر داد و بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و سه تیم خادمان رضوی از ۱۸ تیرماه از عسلویه برنامه‌های خود را آغاز می‌کنند و در نقاط مختلف استان حضور خواهند یافت.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر افزود: جشن زیر سایه خورشید در بوشهر روز دوشنبه ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در استان بوشهر، تاکید کرد: کانون‌های مساجد برای غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد جریان فرهنگی هدفمند در برنامه‌های فرهنگی، جذب جوانان و نوجوانان، تقویت هنر انقلابی و. … برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

پولاد از برگزاری هدفمند برنامه‌ها خبر داد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت امسال در ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: در بخش بودجه فرهنگی شرایط خوبی را در استان بوشهر شاهد نیستیم. سال گذشته ۳۰ درصد بودجه تخصیصی را توانستیم جذب کنیم. این تخصیص بسیار ضعیف بوده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: کانون‌های مساجد آخرین بار در سال ۸۶ تجهیز شده است و با کمبود امکانات روبرو هستیم و کمبود بودجه مانع توسعه شده است.

وی بودجه‌های فرهنگی را مظلوم‌ترین بخش تخصیص بودجه در کشور دانست و اضافه کرد: بخش فرهنگی زودبازده نیست ولی سرمایه‌گذاری مطمئنی برای آینده است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false