×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ویزای اربعین حسینی در بوشهر صادر می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:  مجید خورشیدی در دیدار هیئت کنسولی عراق در بوشهر اظهار داشت: حماسه اربعین حسینی در کربلای معلی نشان از اتحاد و وحدت مسلمانان ایران و عراق است .

وی با  اشاره به باورها و اعتقادات مردم نسبت به شهدای دشت کربلا افزود: ایام ماه محرم و صفر برای مردم مسلمان ایران از جایگاه مهمی برخوردار است که نشان از عشق و علاقه مردم به سیدوسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مردم سوگوار شهدای دشت کربلا نسبت به حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا توجه ویژه‌ای دارد تصریح کرد: هر ساله برای تسهیل در حضور مردم در مراسم اربعین حسینی، برنامه‌ریزی ویژه‌ای می‌شود که همکاری مسئولان عراقی در این زمینه قابل تقدیر است.

خورشیدی  تسهیل صدور ویزا برای حضور مردم استان بوشهر در مراسم اربعین حسینی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: هر ساله برای شرکت مردم مسلمان استان بوشهر در مراسم اربعین حسینی ویزای آنها از طریق دیگر استان‌ها صادر می‌شود که امسال با پیگیری‌های استاندار بوشهر امکان صدور ویزا در مرکز استان فراهم شده است و در این راستا با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر دفتر صدور موقت ویزا در استان بوشهر دایر می‌شود.

وی با قدردانی از استقرار اعضای کنسولی عراق در استان بوشهر افزود: این اعضا ثبت‌نام برای صدور ویزا مراسم اربعین حسینی را به ‌زودی آغاز می‌کنند.

خورشیدی تاکید کرد: با توجه به مراودات دائم مردم مسلمان ایران و عراق، در سال‌های آینده باید تلاش شود که ویزای بین دو کشور ایران و عراق برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false