×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عسلویه کشف شد

به گزارش چغادک نیوز: سرهنگ مهدی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد، اظهار داشت: سپاه علاوه بر ماموریت‌های محوله ذاتی، در اجرای محرومیت‌زدایی و مبارزه با قاچاقچیان ماموریت دارد.

وی از کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عسلویه خبرداد و بیان کرد: این میزان مواد مخدر از طریق دریا و از جنوب شرقی کشور وارد عسلویه شده بود که از طریق رصدهای انجام شده و به‌دنبال دستور قضایی با همکاری و پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه افزود: عمده این مواد کشف شده که از طریق دریا و از جنوب شرق کشور وارد عسلویه شده بود در حال انتقال به استان‌های همجوار بوده است.

حسن‌زاده از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی بالا سپاه برای مقابله با سوداگران مرگ خبرداد و بیان کرد: به‌سبب افزایش نظارت‌ها و اشرافیت اطلاعاتی متعدد از راه‌های زمینی، هزینه قاچاق زمینی مواد مخدر بسیار بالا رفته به‌گونه‌ای که برخی از قاچاقچیان برای حمل مواد مخدر از طریق دریا اقدام می‌کنند که بر این اساس افزایش نظارت‌های دریایی به‌منظور مقابله با قاچاق مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است.

وی از دستگیری یک متهم در این عملیات خبرداد و تصریح کرد: در کشف ۷۰۰ کیلوگرم تریاک یاد شده یک نفر متهم، یک دستگاه خودرو و تعدادی وسایل ارتباطی الکترونیکی نیز توقیف شد.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false