×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حق‌پخش باید به باشگاه‌ها داده شود/ دولت توجهش را به یک رشته معطوف نکند

نماینده اقلیت‌های دینی در مجلس می‌گوید: حق پخش باید به باشگاه‌ها داده شده و دولت هم بهتر است بودجه‌ای برای کمک به باشگاه‌های رشته‌های مختلف در نظر بگیرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،بت کلیا: باید در فدراسیون فوتبال تغییراتی صورت بگیردبه نقل ازیوناتن بِت کُلیا در گفتگو با مشرق در خصوص اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گفت: درخصوص مسائل مختلف فدراسیون ها باید با وزیر ورزش در فراکسیون ورزش مجلس جلساتی را برگزار کنیم اما به نظر شخصی بنده، باید به هر طریق ممکن تغییراتی در فدراسیون فوتبال صورت بگیرد. با توجه به بودجه ها و هزینه های میلیاردی که در فدراسیون و باشگاه ها صورت می گیرد، بازدهی آن بسیار پائین بوده و با شکست روبرو بوده اند.

وی در خصوص حق پخش باشگاه ها افزود: چون تماشاچی برای دیدن بازی یک تیم می رود و آن تیم و باشگاه هزینه می کنند باید حق پخش به باشگاه ها تعلق بگیرد. به نظر من بهتر است در بودجه های پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان مبلغی نیز بابت کمک به باشگاه ها در رشته های مختلف در نظر گرفته شود و این حق پخش هم به نوعی می تواند در قالب یک بودجه در نظر گرفته شود.

بت کلیا درباره بودجه ورزش در سال ۹۴ اظهار داشت: هر چه قدر به بودجه ورزش بیفزائیم، خیلی از مسائل ناهنجار و منزجرکننده مانند اعتیاد، فقر، دزدی و … را کاهش خواهیم داد. باید ببینیم همسایگان ما چه امکانات و چه بودجه هایی در اختیار ورزشکاران قرار می دهند و چه افتخاراتی به دست می آورند اما در برخی رشته ها از کشورهای کوچکی که جمعیتشان به اندازه جمعیت یک کلان شهر ایران هم نمی رسد شکست می خوریم. امیدوارم بتوانیم بودجه ورزش را افزایش دهیم. به شخصه در دو کمیسیون عمران و تلفیق تلاش خود را برای افزایش آن انجام خواهم داد، کما اینکه همواره فراکسیون ورزش با تلاش خود بودجه های پیشنهادی را افزایش داده است.
 

حق?پخش باید به باشگاه?ها داده شود/ دولت توجهش را به یک رشته معطوف نکند +++ ارسال 24 ورزشی

نماینده اقلیت های دیدنی در مجلس نهم در خصوص پاداش اخیر هیئت دولت به تیم ملی والیبال عنوان کرد: با احترام و تشکر از تلاش‌های جوانان افتخارآفرین والیبال باید بگویم وقتی دولت توجه خود را معطوف یک تیم یا یک رشته خاص کند، به طوری که رشته های دیگر مورد توجه قرار نگیرند، ورزش کشور افت خواهد کرد. بهتر است اینگونه پاداش ها در قالب یک بودجه مصوب تعیین شود و با توجه به افتخارآفرینی و مدال آوری رشته های مختلف در شان خودشان از آنها تقدیر شود و دیگر این شائبه به وجود نمی آید که جوانان وزنه بردار، کشتی گیر یا قایقران یا … مورد توجه مسئولان ورزش نیستند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false