×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نونهال چغادکی آقای گل مسابقات فوتسال شهرستان بوشهر شد

به گزارش چغادک نیوز: رضا مسلمی نونهال خوش آتیه فوتبال استان بوشهر و شهر چغادک توانست با درخشش در مسابقات فوتسال شهرستان بوشهر جام رمضان رده زیر دوازده سال از تیم پارس خلیج فارس بوشهر با ۷ گل زده آقای گلی این مسابقات را ازآن خود نماید.

این نونهال چغادکی زیر نظرمربیان  پارس خلیج فارس عباس گشویی، علی حق پرست ونیما کشتکار به فعالیت می پردازد و توانسته است در سنین نونهالی با تلاش و پشتکار زیاد نگاه های بسیاری از کارشناسان فوتبال را به خود جلب نماید.

لازم به ذکر است: رضا مسلمی فراز فرزند غلامرضا متولد ۲۱آبانماه ۱۳۸۷ در چغادک می باشد که به علت عشق و علاقه فراوان به فوتبال و با تشویق پدر و مادر خود راهی مدرسه فوتبال شد و درمدرسه فوتبال جلالی ثابت واقع در تنگک۳ بوشهر به فراگیری اصول پایه ای فوتبال پرداخت .

وی ۳ سال را به صورت مستمر در مدرسه فوتبال سپاهان عالی شهر به فراگیری فوتبال مبادرت ورزطید و هم اکنون در باشگاه فرهنگی ورزشی پارس خلیج فارس مشغول به فعالیت می باشد.

رضا مسلمی فراز به علت تکنیک و استعداد فراوان وشباهت زیاد به اسطوره فوتبال جهان و کشور آرژانتین ، مربیان او را مارادونای کوچک فوتبال صدا می زنند .

سوابق ورزشی وی بدین شرح می باشد :

۱-    شاگرد برتر در زمینه فنون و مهارتهای مدرن فوتبال در مدرسه فوتبال جلالی ثابت در سطح شهرستان بوشهر

۲-    تقدیر شده از جانب مربی توانمند فوتبال بوشهر آقای عبدالرضا سرتلیان و فراگیری فوتبال زیر نظر وی

۳-    هنرنمایی درجمع فوتبالیستهای لیگ برتر و تیم شاهین بوشهر (علی انصاریان ، طالب لو و… )و تشویق و تقدیر فوتبالیستها و فوتبال دوستان از وی

۴-    هنر نمایی در حضور مربیان بنام کشور همچون حمید درخشان و غلامحسین مظلومی و تعجب و تشویق و تقدیر فراوان آنها از وی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false