×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مانور عملیاتی امداد و اطفای حریق در بندر بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز، ایمان زیارتی مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر در این باره گفت: به منظور ارتقای سطح دانش و ارزیابی توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی درمقابله با حریق و حوادث احتمالی، مانور عملیاتی امداد و اطفای حریق و مهار آتش از دستگاه RTG در محوطه کانتینری اداره کل انجام شد.

زیارتی افزود: بر اساس سناریوی مانور، طی تماس تلفنی نگهبان محوطه کانتینری ( CY) مبنی بر آتش سوزی دستگاه ترانس RTG هماهنگی های لازم با ایستگاه شماره ۱ و ۲ آتشنشانی بندر انجام شد و تیم‌های عملیاتی به موقعیت اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با رسیدن تیم های امدادی به منطقه مورد نظر و با ارزیابی اولیه توسط فرمانده تیم اعزامی، تیم امدادی برای نجات جان اپراتور دستگاه وارد عمل شدند و در یک اقدام به موقع و با رعایت تمامی استانداردها فرد مورد نظر را از کابین خارج و به محل امن منتقل کردند.

مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در مرحله دوم تیم های عملیاتی به دلیل نزدیکی مخزن سوخت دستگاه RTG به آتش ضمن خنک سازی مخزن، همزمان عملیات اطفا آتش نیز صورت گرفت.

زیارتی اشاره کرد: آتش نشانان این مانور را طبق سناریوی طراحی شده و در زمان مقرر و همچنین با رعایت تمامی اصول و استانداردهای لازم با موفقیت به پایان رساندند.

وی بیان کرد: در انجام این مانور یگان حفاظت بندر ، HSE ، امور بندری ، روابط عمومی، تجهیزات بندری شرکت سینا و حراست بندر نیز همکاری تنگاتنگی با آتش نشانی داشتند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false