×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تکمیل پروژه خیابان اصلی چغادک همچنان در انتظار تدبیر مدیریت شهری است

به گزارش چغادک نیوز، عملیات پروژه خیابان اصلی شهر چغادک مرداد ماه سال ۹۷ با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز شد و روند اجرایی آن همچنان ادامه دارد در حالی که شهردار فعلی شهر چغادک در برنامه زنده تلویزونی عنوان کرد این پروژه تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

با توجه به اینکه اجرای این پروژه در اصلی ترین نقطه شهر چغادک قرار دارد، اما روند اجرایی آن به کندی حرکت می کند و برخی از شهروندان نسبت به آن انتقاداتی سازنده دارند که نیاز است مدیریت شهری برنامه ریزی مناسبی برای تکمیل هرچه سریع تر پروژه در دستور کار خود قرار دهد.
به استناد خبر منتشر شده در یکی از رسانه های محلی حدود ۱۵۰ کوچه خاکی در شهر چغادک وجود دارد که می تواند الویت مردم شهر باشد اما به دلیل عدم اشرافیت کامل مدیریت شهری پروژه بازسازی خیابان اصلی شهر در حالی که کمترین مشکلات داشت کلید خورد.

لازم به ذکر است براساس اعلام شفاف سازی بوجه سالیانه شهرداری چغادک ۱۰ میلیارد تومان است که ۵ میلیارد به تکمیل پروژه خیابان اصلی شهر اختصاص داده شده است که به نظر می رسد کوچه های خاکی الویت اصلی شهردارمجموعه مدیریت شهری نیست.

در خیابان اصلی شهر چغادک پارکینگ هایی مقابل مجموعه های تجاری جانمایی شده است که مردم و کسبه های این شهر نسبت به این طراحی گلایه مند هستند؛ این نوع پارکینگ ها مناسب خیابان اصلی یک شهر نیست و باعث ایجاد ترافیک و تصادفات و خسارت های جبران ناپذیری خواهد شد.

نزدیک به یک سال از عملیات اجرایی این پروژه می گذرد اما همچنان مردم در انتظار تکمیل و افتتاح آن هستند و هر روز که از زمان بهره برداری آن می گذرد کسبه در حوزه اقتصادی دچار مشکلاتی خواهند شد.

گفتنی است نارضایتی مردم باعث شده است که کسبه ها و ساکنین شهر چغادک طی نامه ای سرگشاده نامه به معاون عمرانی استانداری گلایه مندی خود را اعلام کنند و خواستار رسیدگی هر چه سریع تر شوند.

یکی از شهروندان چغادک در گفت و گو با خبرنگار ما تاکید کرد: تنها خواسته بسیاری از مردم اتمام پروژه خیابان اصلی و حذف پارکینگ های مورب است و انتظار دارند آسفالت کوچه های خاکی الویت اصلی مدیریت شهری قرار گیرد.

 

منبع:سپاس

false
true
false
true
  1. علی

    چغادک صدای رسا می خواهد

  2. ناشناس

    با سلام وعرض ادباگر طرح منفعتی برای کسی ندارد تعتیل کنید قطع ضرر از هر کجا منفعت است fh

  3. ناشناس

    شما که صدای چغادک هستید بایک مصاحبه مطبوعاتی و خواستار حقوق اساسی مردم درشهر باشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false