×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جذب ۱۱۵ حامی ایتام در چغادک از ابتدای ماه مبارک رمضان

به گزارش چغادک نیوز، احمد محمد نیا، رئیس اداره کمیته امداد چغادک در تشریح فعالیت های این نهاد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کمیته امداد از آغاز ماه رمضان رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را برای جذب کمک‌های مردمی و به ویژه حامی برای ایتام و طرح محسنین دارد.

رئیس کمیته امداد چغادک ماه رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان و ایتام عنوان کرد و گفت: در نیمه نخست ماه رمضان ۱۱۵ حامی برای حمایت از ایتام و طرح محسنین ای اداره جذب و به حامیان قبلی اضافه شده است.

محمد نیا توانمندسازی مددجویان را از اولویت های مهم و اساسی کمیته امداد دانست و افزود: در همین راستا با کمک خیران فقر زدایی و توانمند سازی فقرا در طول سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان چندین طرح توسط کمیته امداد چغادک انجام می شود، گفت: سه روش توزیع سبد کالا، گسترانیدن سفرهای اطعام و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و جذب حامی برای ایتام تحت حمایت از جمله این طرح ها است.

محمد نیا حامی یابی برای ایتام و محسنین تحت حمایت را مهم ترین برنامه های این نهاد عنوان کرد و یاد آور شد: افراد خیر و نیکوکار می توانند سرپرستی فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت را تقبل کنند و ماهیانه کمک های نقدی کالایی و معنوی خود را به آنها پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد چغادک با بیان اینکه ۳۲۴ فرزند یتیم و محسنین در چغادک تحت حمایت هستند گفت: ۷۱ نفر از این تعداد فرزندان یتیم و ۲۵۳ نفر دیگر از فرزندان محسنین( غیر یتیم نیازمند) هستند.

وی اضافه کرد: ۸۹۰ حامی نیکوکار حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفتند و در طول سال کمک های خود را به آنها پرداخت می کنند.

محمد نیا در پایان با بیان اینکه کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردم شریف استان و ثبت نام از خیران و حامیان ایتام است خاطرنشان کرد: آن دسته از خیرانی که تمایل به همکاری دارند، می توانند از طریق ثبت نام در سایت کمیته امداد یا مراجعه به دفتر امداد در چغادک نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false