×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
توزیع ۴۰۰ سبد غذایی ماه رمضان در بین مددجویان چغادکی

به گزارش چغادک نیوز، احمد محمد نیا، رئیس کمیته امداد شهر چغادک، اظهار کرد: کمیته امداد هر ساله قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های مردم خیر و نیکوکار، سازمانها، شرکت ها و دیگر نهادهای شهرستان جهت تهیه سبد غذایی می کند و پس از بسته بندی بین مددجویان نیازمند توزیع می کند.

محمد نیا با اشاره به توزیع ۴۰۰ سبد غذایی در نیمه اول ماه مبارک رمضان در میان مددجویان نیازمند گفت: همه این سبد های غذایی از سوی افراد خیّر و نیکوکار هم استانی تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: این سبدهای غذایی حاوی روغن، برنج، ماکارونی، شکر، قند، رب گوجه فرنگی و … با ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بوده است.
رئیس کمیته امداد چغادک با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در ماه پرخیر و برکت رمضان گفت: گسترانیدن سفره های افطاری در حسینیه ها و مساجد شهرها و روستاها برای فقرا از جمله این برنامه ها است که با کمک خیّران انجام خواهد گرفت.

محمد نیا حضور همزمان خیّران و مسئولین شهرستانی را پای این سفرهای افطاری ازنقاط مثبت این برنامه برشمردند و اظهار داشت:هم نشینی و مصاحبت مسئولان با فقرا و آشنایی بیشتر با مشکلات آنها،ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و تحکیم روابط عاطفی با آنها، آشنایی با نظرات و پیشنهادات مسئولین و سنجش اثر بخشی خدمات امداد ، جلب کمکها برای رفع مشکلات مددجویان،از اهداف برنامه اطعام مستمندان در ماه مبارک رمضان می باشد.

رئیس کمیته امداد چغادک خاطرنشان کرد: جلسات انس با قرآن کریم توسط مددجویان تحت حمایت قبل از برپایی سفره های افطاری برگزار می شود.

وی در پایان از مرم خیّر و نیکوکار هم استانی دعوت کرد: برای کمک به نیازمندان و حمایت از ایتام تحت حمایت این نهاد مشارکت نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false