×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شهید «انبارکی» پس از ۲۹ سال به موطن خود تنگستان باز می‌گردد

به گزارش چغادک نیوز: حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با بیان اینکه شهید حمید انبارکی در سال ۶۷  به شهادت رسیده است اظهار داشت: این رزمنده والامقام در عملیات بازپس‌گیری جزیره مجنون در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با بیان اینکه پیکر پاک شهید حمید انبارکی با تلاش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده است خاطر نشان کرد: شهید حمید انبارکی در سال ۱۳۵۱ و در روستای انبارک شهرستان تنگستان متولد و در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و در سن ۱۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه پیکر پاک و مطهر شهید حمید انبارکی فردا وارد فرودگاه بوشهر می‌شود گفت:پیکر مطهر شهید «حمید انبارکی» که پس از ۲۹ سال تفحص شده صبح  فردا وارد فرودگاه بوشهر می‌شود و در موطن خود انبارک تنگستان آرام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام تشکری با اشاره به اینکه استقبال از شهید حمید انبارکی ساعت ۸ صبح دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در فرودگاه بوشهر انجام می‌شود تصریح کرد: پس از ورود شهید  حمید انبارکی مراسم وداع با پیکر این شهید در بوشهر برگزار می‌شود و سپس مراسم تشییع از سپاه اهرم تنگستان تا گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیکیر پاک شهید انبارکی روز سه شنبه به روستای انبارک منتقل می‌شود افزود: این شهید پس ازتشییع در روستای انبارک، در موطن خود در گلزار شهدای این روستا دفن می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: آیین گرامیداشت این شهید روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در مصلای نماز جمعه شهر اهرم برگزار می‌شود و مراسم ختم و هفتم شهید انبارکی  روز پنج شنبه صبح و بعد از ظهر در روستای انبارک و  آیین برگزاری دعای پر فیض کمیل نیز جمعه شب در همین روستای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false