×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آشوب های خصمانه دشمن زیر چتر اعتراضات واقعی معیشتی مردم

به گزارش چغادک نیوز: غلامشا زیارتی در یادداشتی نوشت: بدون شک نگرانی ها و اعتراضات مردم و حضورشان در خیابان ها برخاسته از ضعف عملکردی دولت مردان است چرا که دولت با قول وقرارهای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و کاهش تورم به تک رقمی و افزایش قدرت خرید مردم و توجه به اقتصاد مقاومتی و تولیدات درون زا توانست رأی بگیرد و بر اریکه قدرت سوارشود.

اما متأسفانه به دلیل انتخاب وزرای اشرافی منش و سرمایه دار و لیبرال مسلک و با نگاه به توسعه غرب گرایانه و معتقد به واردات بی رویه و تکیه به صادرات نفت خام نتوانست به تعهدات خود در برابر ملت عمل کند.

عملکرد وزرا و سیاستمردان حامی دولت باعث تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران و نگرانی فزاینده خانواده ها شد و این امر سبب شد مردم علیرغم عشق و علاقه و پایبندیشان به نظام، انقلاب و ولایت ، به صورت شفاف و آشکار مطالبات و اعتراضات خود را ابراز نمایند.

در این راستا دولتمردان به جای حضور در میان مردم و پاسخگویی به خواسته های آنها با اظهاراتی نظیر نقد و اعتراض حق مردم است؛ مسولین باید برای مردم شفاف سازی کنند، مردم و دولت باید مشکلات مردم راحل کنند، جوانان باید مطالبه گر باشند و دروغهای شاخدار دشمن ساز بعضی از مسولین زمینه خوشحالی و امیدواری و نفوذ ضد انقلاب، سیلی خوردگان به نظام، تکفیری ها و وابستگان به غرب در میان مردم و آشوب، توهین، هتک حرمت به مقدسات و تخریب اموال عمومی و کشتن افراد بی گناهی که حتی در اعتراضات معیشتی هم حضور نداشتند، فراهم شد.

نکته قابل توجه این است که ملت ایران باید هوشیار و بصیر باشد و حوادث و اتفاقات را به طور دقیق رصد کند که مبادا با حرف ها و عملکردهای ناصواب آب به آسیاب دشمن بریزد و از مسیر واقعی انقلاب و آرمان های امام و شهدا خارج شود.

چرا که دشمن تمام هم و غم خود را بر این قرار داده که کاری کند ملت از کرده خود و انقلاب، شهید دادن و ثبات و پایداری خود پشیمان شود که انشاالله با حضور همیشگی ملت، دشمن به خواسته خود نخواهد رسید.

غلامشا زیارتی عضو شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false