×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پرداخت وام اشتغالزایی روستایی با دریافت ۸ نوع وثیقه

به گزارش چغادک نیوز: سید ابولفضل رضوی افزود: هر نوع فعالیتی اعم از کشاورزی، صنعت، دامداری، معدن، گردشگری، خدمات، صنایع تبدیلی، فرآوری و غیره که در روستاها اشتغال پایدار ایجاد و سبب رشد اقتصاد ملی در کشور شود بدون شک از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی بهره مند خواهند شد.

وی ضمن اشاره به کارمزد وام اشتغال روستایی و عشایر از محل صندوق توسعه ملی اظهارداشت: نرخ سود این تسهیلات برای روستائیان و عشایر مرزنشین چهار و برای بقیه مناطق کشور شش درصد است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اعلام اینکه سقف تسهیلات اعطای از ۱۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان است، گفت: خوشبختانه وثایق و تضمین ها متنوعی برای دریافت وام اشتغال روستائیان و عشایر پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: سند زمین، سند واحد مسکونی، محل اجرای طرح، سفته، کارت یارانه و سهام عدالت، ماشین آلات منصوبه و پذیرش ضمانت‌نامه صندوق‌های ضمانت از جمله این موارد است.

رضوی بیان داشت: وام اشتغال روستائیان و عشایر از طریق بانک های عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کشاورزی و صندوق کار آفرینی امید پرداخت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان این نکته که طرح های مورد ارائه برای دریافت تسهیلات باید توجیه مالی برای وام گیرندگان داشته باشد، یادآورشد: بعلاوه این تسهیلات بصورت یکجا به سرمایه گذار پرداخت نخواهد شد بلکه به نسبت پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت می شود.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false