×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازسازی عملیات طریق‌القدس در دهکده گردشگری بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: سرهنگ عبدالرضا دشتی در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن پس از ۳۸ سال از انقلاب اسلامی همچنان از دشمنی و ساماندهی مزدوران خود بر علیه کشور ایران دست برنداشته است.
دشتی با اشاره به اینکه تاسی ما از هشت سال دفاع مقدس امنیت پایداری را در کشور شاهد هستیم، بیان داشت: با آمادگی خوب نیروهای مسلح، حضور و اشراف آنها در نقاط مرزی و حضور هوشیارانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام موجب شده تا دشمنان نتوانند حتی فکر تعرض به کشور عزیزمان داشته باشند.
وی تاکید کرد: دفاع مقدس با همکاری و همراهی تمامی مردم به پیروزی رسیده است و هم اکنون نیز تمامی مردم باید برای در صحنه‌های مختلف حضوری فعال و بابصیرت داشته باشند.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه ملت بزرگ و قهرمان حرف اول و آخر را در جنگ زدند، گفت: یادآوری و زنده نگهداشتن فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگان است.
وی از بازسازی عملیات طریق‌القدس به مدت سه شب از پنجم آذرماه الی هشتم آذرماه در دهکده گردشگری بوشهر واقع در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: این مراسم راس ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.
دشتی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های این کار کامل شده و انتظار داریم مردم از این برنامه به خوبی استقبال کنند، تصریح کرد: ۱۰۰ بازیگر که همه بسیجی هستند این عملیات را به نمایش می‌گذارند.
انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false