×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ جایگاه سوخت سی ان جی استان بوشهر مهروموم شد

به گزارش چغادک نیوز:  محمدرحیم بهره مند روز پنجشنبه در نشست بررسی روند ایمنی جایگاه های سوخت سی ان جی استان بوشهر افزود: پنج جایگاه دیگر استان بوشهر نیز در وضعیت بحرانی هستند که در صورت برطرف نکردن نقص های موجود، بزودی مهر و موم می شوند.
وی در ارتباط با ۱۰ جایگاه مهروموم شده اظهار داشت: پس از این اقدام مالکان آنها روند ایمن سازی جایگاه ها را بطور جدی دنبال می کنند که پیش بینی شده ظرف یک ماه آینده زمینه بازگشایی آنها فراهم شود.


بهره مند یادآور شد: در استان بوشهر ۳۴ جایگاه سی ان جی وجود دارد که از این شمار سه جایگاه آن غیرفعال است و از ۳۱ جایگاه فعال نیز ۱۰ جایگاه آن اکنون مهروموم هستند.
وی افزود: برای هر جایگاه سوخت سی ان جی به لحاظ ایمنی شاخص هایی در نظر گرفته شده است که ۱۶مورد از این شاخص ها از حداقل ها برای فعالیت یک جایگاه سوخت محسوب می شوند.
بهره مند اظهارداشت: باتوجه به اینکه جایگاه های غیر ایمن جان شهروندان را به مخاطره می اندازد در اجرای رسالت استاندارد تذکرهای لازم به مالکان آنها داد شد که به علت برطرف نکردن بموقع کاستی ها نسبت به پلمب آنها اقدام شد.
وی با اشاره به واقع شدن استان بوشهر در منطقه مرطوب اظهارداشت: پوسیدگی و زنگ زدگی از موضوعات مهم در غیرایمن شدن جایگاه های سوخت است و با این شرایط برخی از مخازن و اتصالات دچار پوسیدگی و نشتی می شوند./ ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false