×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تقدیردو عضو شورای شهر بهمراه فرماندهان بسیج از فرمانده کلانتری چغادک+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: به مناسبت هفته نیروی انتظامی دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک بهمراه فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت امام علی نقی(ع) و پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی در کلانتری ۲۲ چغادک حاضر شدند و ضمن تبریک این هفته از زحمات و تلاش های آنها در برقراری نظم و امنیت در شهر چغادک تقدیر و تشکر کردند.

در این نشست فرمانده کلانتری ۲۲ چغادک با بیان اینکه گشت های کلانتری در شهر چغادک گشت های پیشگیرانه می باشد، گفت: در راستای پیشگیری از جرائم باید زیر ساختها فراهم شود و نهادهای ۲۶ گانه ای که در این خصوص می بایست نقش ایفا کنند به وظایف خود به خوبی عمل کنند ولی در عمل می بینیم همه این کارها را ناجا انجام می دهد.

سروان قدرت اله دهقان یکی از راهکارهای جلوگیری از بزه کاری و پیشگیری از جرائم را ورزش دانست و اظهار کرد:  ما باید فرزندان خود را از سنین ۷ سالگی در مسیر انتخاب راه صحیح قرار دهیم و با هدایت آنها به ورزش از به انحراف کشیده شدن آنان جلوگیری نمائیم.

عضو شورای اسلامی شهر چغادک نیز ضمن تشکر از زحمات فرمانده و پرسنل کلانتری بیان کرد: آرامشی که هم اکنون در شهر چغادک وجود دارد به دلیل تلاش های شبانه روزی پرسنل کلانتری چغادک می باشد و با مدیریتی که سروان دهقان داشته است اقدامات پیشگیرانه خوبی در شهر انجام شده است که بر خود لازم می دانیم از وی تقدیر نمایم.

مهدی بختیاری پیرامون راه دسترسی مردم به کلانتری که مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است، بیان کرد: پیشنهاد می کنم راه دوم دسترسی به کلانتری جهت رفاه حال شهروندان از پشت کلانتری و متصل به خیابان شهداء ایجاد و با تعبیه یک درب خروج و ورود شرایط لازم برای دسترسی و ارتباط بیشتر مردم با کلانتری فراهم شود که در این راستا شورای شهر چغادک نیز از هرگونه تلاشی جهت فراهم آوردن شرایط لازم دریغ نخواهد کرد.

علی حسینی عضو شورای شهر چغادک نیز با تبریک هفته ناجا  و تشکر از زحمات پرسنل کلانتری بیان کرد:  با توجه به اقدامات صورت گرفته و کاهش جرائم، شهر چغادک از لحاظ امنیتی وضعیت نسبی خوبی را دارد که نشان از تلاش های بی شائبه فرماندهی و پرسنل این کلانتری است.

مهدی زنده بودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی نقی(ع) نیز ضمن تبریک هفته ناجا، تعامل بسیج و کلانتری را در برقرای نظم و امنیت بسیار راه گشا و مفید خواند که باید استمرار بیشتری پیدا کند و در ادامه  اظهار کرد: تقدیر از زحمات فرماندهی و پرسنل کلانتری از کوچکترین اقداماتی است که ما باید در قبال تلاش های پرسنل کلانتری انجام دهیم که در نهایت موجبات ایجاد انگیزه مضاعف را در بین آنان فراهم خواهد آورد.

سید حسین عریضی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصارالمهدی نیز ضمن تقدیر از تلاش های این کلانتری بیان کرد: کسب رتبه اول در کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان بوشهر و همچنین کاهش جرائم وافزایش کشفیات و دستگیریها در چغادک و حوزه استحفاظی کلانتری ۲۲ چغادک نشان از عزم و ارداه بسیار قوی سروان دهقان و پرسنل آنها در برقراری امنیت در شهر چغادک است که در این راستا بسیج نیز از هیچ کوششی در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب تر دریغ نخواهد کرد./ انتهای پیام

 

false
true
false
true
  1. ناشناس

    بعد اونوقت اون سه عضو دیگر شورا کجا بودن نیومدن؟ حتما وقت نکردن بیان یا شایدم دنبال شهردار بودن یا شایدم شورای چغادک دو قسمت شده ما نفهمیدیم در هرصورت نشان از مشغله زیاد اعضای شورای با سواد و پرکار چغادک میرسونه که خودشون رو برا کارهای مختلف تقسیم کردن واقعااااا! !!!!!!!

  2. مصطفی

    باسلام
    چرا اعضای شورای شهر اینطور باهم اختلاف دارند هر کی به یک سمت میرود

  3. ناشناس

    پس این همه دزدی های در محلات مختلف توسط معتادان …….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false