×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم روستاهای گورکات باشند

امام جمعه دلوار ضمن اشاره به مشکلات و کمبودهای منطقه گورکات از توابع بخش دلوار اشاره کرد و گفت: مسئولان با دلسوزی پیگیر برطرف شدن معضلات این منطقه باشند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دلوار گفت: در هر جامعه‌ای سبک زندگی آنان ریشه در عقیده و ایمان آن جامعه دارد بنابراین هر چه ایمان‌ها راسخ‌تر و اعتقادات دینی افراد جامعه قوی‌تر باشد سبک زندگی آنان هم به آموزه‌های دینی نزدیک‌تر است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی در حد اعلا و به معنای واقعی کلمه در زندگی نورانی امیرمومنان علی (ع) و حضرت زهرای مرضیه (س) علیها تجلی دارد چراکه اساس زندگی این خانواده بر محور ایمان، اخلاق و معنویت است.

امام جمعه دلوار با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد: رسیدگی به وضع محرومان و نیازمندان منحصرا متوجه یک نهاد خاصی نیست بلکه تمامی افراد جامعه باید در این خصوص احساس مسئولیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی در شهرها و روستاهای مختلف خدمات قابل توجهی ارائه کرده است بنابراین مردم و مسئولین باید این نهاد مقدس را برای تداوم خدمت‌رسانی به محرومان یاری کنند.

امام جمعه دلوار به افتخارآفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش باشکوه پیامبر اعظم در خلیج‌فارس و تنگه هرمز اشاره کرد و افزود: این رزمایش نمایش قدرت، اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از میهن اسلامی بود و در عین حال برای کشورهای دوست و همسایه پیام دوستی و صلح در برداشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش دلوار همچنین به مشکلات و کمبودهای منطقه گورکات از توابع بخش دلوار اشاره کرد و گفت: مسئولان با دلسوزی پیگیر برطرف شدن معضلات این منطقه باشند.

زاهددوست تصریح کرد: برخی اراضی با کاربری کشاورزی بدون تغییر کاربری برای ساخت ویلا در اختیار افرادی قرار گرفته و از امتیازات آب و برق خانگی هم استفاده می‌کنند که مسئولان باید جلوی رشد چنین رویه‌ای را بگیرند.

وی همچنین راه‌اندازی کلانتری و پاسگاه انتظامی در آن منطقه را اقدامی لازم برشمرد و از مسولان امر خواست در این خصوص توجه و اهتمام بیشتری کنند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false