×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز فرآیند واگذاری ناوگان ون به شهرداری‌های کشور

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی گفت: به یمن ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، فرآیند واگذاری ناوگان ون به شهرداری های کشور آغاز شد.

وی افزود: این ون‌ها بر اساس قرار داد منعقده وزارت کشور و شرکت ایران خودرو دیزل در راستای کمک به بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری‌ها اختصاص داده شد و فرآیند واگذاری آن از ۱۰ خرداد ۱۴۰۲آغاز شد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف وزارت کشور که الحق و والانصاف مستمراً به دنبال بهبود و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بوده و هستند دستورات ویژه‌ای در این خصوص داشته که یکی از ماحصل های این امر ورود خودروهای ون به این حوزه است که این مهم را ارج می‌نهیم.

ضامنی تاکید کرد: در گام نخست در ماه جاری ۶۲۰ دستگاه ون به شهرداری‌های مشمول تخصیص داده خواهد شد. مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به خصوصیات بارز این خودروها اشاره کرد و گفت: خودروهای ون جدید دارای فضای داخلی مناسب هم از لحاظ فاصله صندلی ها و راهرو وسط و سقف بلند است و همچنین مجهز به تکنولوژی AVL جهت پایش پیمایش مسافت های طی شده هستند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false