×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کاهش ۷ درصدی سرقت به عنف در تهران

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا: سردار حسین رحیمی با اشاره به فعالیت‌های گشت‌های ویژه پلیس برای جلوگیری از جرم‌های خشن و دستگیری مجرمان تاکید بر اینکه چهره تهران را از وجود مجرمان خشن پاک می‌کنیم، اظهارداشت: سطح امنیت شهروندان با بکارگیری گشت‌های ویژه انتظامی در قالب موتوری، خودرویی و نامحسوس در محلات و اماکن شلوغ شهر ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه خط قرمز پلیس پایتخت، امنیت شهروندان است، افزود: تصمیم داریم افرادی که گستاخانه در بین آحاد مردم نسبت به سرقت، زورگیری و سایر جرایم اقدام می‌کنند را شناسایی و دستگیر کنیم.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، با تدابیر انجام شده دیگر شهر محل امنی برای سارقان و زورگیران و افرادی که بخواهند نظم عمومی مردم را بر هم زنند، نیست و با قاطعیت هر چه تمام‌تر در مسیر نظم و آرامش مردم ایستاده‌ایم.

کاهش ۷ درصدی سرقت به عنف در تهران/با موتورسیکلت‌های قانون‌گریز برخورد می‌شود

جمع آوری موتورسیکلت‌های قانون گریز
رحیمی درباره جمع آوری موتورسیکلت‌های قانون گریز نیز گفت: این طرح اکنون با همکاری عوامل پلیس راهور با شدت بیشتری در حال اجرا است و به منظور نظم عمومی و کاهش بار ترافیکی با موتورسیکلت‌های قانون‌گریز برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: حضور پلیس در شهر به منزله افزایش آرامش و امنیت برای مردم است و به دنبال امنیتی کردن شهر نیستیم و تلاش داریم مردم در بالاترین آرامش زندگی کنند.

کاهش ۷ درصدی سرقت به عنف در تهران/با موتورسیکلت‌های قانون‌گریز برخورد می‌شود

به گزارش ایرنا، فعالیت‌های گشت‌های ویژه پلیس برای جلوگیری از جرم‌های خشن و دستگیری مجرمان از ۲۰ شهریور آغاز شده است.

سردار رحیمی در مراسم آغاز فعالیت گشت‌های ویژه پلیس گفت که این طرح در هفت محور در قالب ۲۱۰ واحد در تهران متشکل از همکاران یگان ویژه و یگان امداد در ۲۱۰ مسیر اصلی و بزرگراهی پایتخت تکمیل‌کننده پلیس پیشگیری اجرا می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت راه اندازی گشت‌های عملیاتی واکنش سریع پلیس و تیم‌های موتوری از دیگر اقداماتی است که در این طرح اقدام شده و از ظرفیت نگهبانان محله و شرکت‌های انتظام برای مبارزه با سارقان و مجرمان استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک‌های اقماری نیز از ظرفیت نگهبانان محله برای ارتقای سطح امنیت شهروندان استفاده می‌شود همچنین مبارزه با موتورسواران قانون گریز از دیگر اقدامات گشت‌های ویژه انتظامی است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false