×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وزیرکشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است،گردشگران نگران نباشند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا: سال‌هاست دستگاه تبلیغی رسانه‌ای بیگانه، سیاست ایران‌هراسی را در افکار عمومی جهان ترویج می‌کند، سیاست نخ‌نمایی که تلاش می‌کند از ایران تصویری نا امن و سیاه در جهان ثبت کند، سیاستی که قطعا در بازار گردشگری به نفع رقیبان منطقه‌ای و جهانی خواهد بود. عجیب نیست که وقتی آمارها رشد گردشگر خارجی در ایران را نشان می‌دهد بلافاصله بسته‌های تبلیغاتی ضد ایرانی و ایران هراسی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، روند افزایشی به خود می‌گیرد.

وزیر کشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است/ گردشگران نگران نباشند

مسائل خود را کوچک و مشکلات ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند!

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری ایرنا درباره امنیت به عنوان زیرساخت گردشگری و تامین آن برای گردشگران خارجی گفت: امنیت در کشور ما بسیار خوب است، حتی در مقایسه با کشورهای اروپایی امنیت ما چه بسا بهتر است.

وی کشور گفت: آنچه که دیگران در قالب ایران‌هراسی تلاش کرده و بیان می‌کنند تا از آمدن گردشگر به ایران جلوگیری کنند، حرف‌های بی‌منطق و نا صحیح است.

وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی یک مساله را در کشور ما بزرگ جلوه می‌دهند، این مسائل به طور طبیعی در کشورهای دیگر هم وجود دارد و فراوان است، آنها مسائل و مشکلات خود را بزرگ نمی‌کنند، ولی در کشور ما یک مساله کوچک خیلی بزرگ می‌شود.

وحیدی تصریح کرد: در هر حال امنیت ما خیلی خوب است و گردشگران در سفر به ایران هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false