×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازیگر سریال «راز ناتمام»: همسر شهید باهنر فرد فرهیخته‌ای است/ «دخترم نرگس» را بیش از بقیه دوست دارم!

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: مریم خدارحمی مهمان برنامه شب گذشته (جمعه ۴ شهریور) «شب فیروزه‌ای» بود که از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت. او در مقدمه صحبت‌های خود گفت: من در اصفهان به دنیا آمده‌ام و تا ۲۲سالگی آنجا بودم و به‌نظرم زیباترین شهر جهان است، البته زاینده‌رود ما خشک شده است.

وی درباره علاقه‌اش به بازیگری گفت: مادرم بازیگر تئاتر شهر اصفهان است، همراه با ایشان به تئاتر می‌رفتم و همین موضوع باعث علاقه‌ام به عرصه بازیگری شد. وقتی دوران دبیرستان تمام شد، کلاس‌های بازیگری رفتم و فیلم‌سازی خواندم.

خدارحمی که این شب‌ها با سریال «راز ناتمام» در تلویزیون حضور دارد، درباره تجربه خود از بازی در این سریال گفت: سریال راز ناتمام هرشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود و من در این سریال نقش همسر شهید باهنر، سرکار خانم زهرا عینکیان را بازی می‌کنم که خوشبختانه ایشان در قید حیات هستند، برایم باعث افتخار بود که این نقش را بازی کنم، چرا که شهید باهنر یکی از شهدای بزرگ انقلاب است و خود خانم عینکیان نیز فرد بسیار فرهیخته‌ای است.

وی با اشاره به تصویربرداری این سریال در زمان همه‌گیری کرونا گفت: دی ماه سال ۱۳۹۸، آغاز این پروژه بود و از همان زمان شروع به بازی در این سریال کردم. کمی ترس و لرز داشتیم، اما خوشبختانه کسی از اعضای گروه بیمار نشد.

در بخش دیگری از برنامه «شب فیروزه‌ای»، خاطرات بازی‌های خدارحمی در چند سریال بازخوانی شد. او درباره سریال «یک وجب خاک» گفت: این سریال ماه رمضان سال ۱۳۸۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شد؛ آن زمان آقای قاضی‌مرادی در قید حیات بودند. در سریال «دخترم نرگس» نیز در خدمت آقای پاک‌نیت و همسرشان بودم و نقش دخترشان را بازی می‌کردم. این سریال از شبکه یک سیما پخش شد. در سریال «ستایش۳» نیز رقیب ستایش بودم که البته ناکام ماندم.

خدارحمی در پاسخ به این سؤال که کدام سریال را بیش از بقیه دوست دارد، گفت: حقیقت این است که سریال دخترم نرگس را بسیار دوست داشتم، چرا که هم کاراکترم خیلی جذاب بود و هم بازخوردی که از مردم گرفتم بسیار راضی‌کننده بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره اینکه در آستانه اربعین از امام حسین علیه السلام چه می‌خواهد، گفت: دوست دارم وضع معیشتی مردم بهتر شود. من تاکنون زیارت امام حسین نرفته‌ام، اما دوست دارم که امسال به پیاده‌روی اربعین بروم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false