×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ماجدی: در ماجرای انتخاب البسه تیم ملی ترک تشریفات رخ نداد/ آموزش VAR از هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم نوشت ، میرشاد ماجدی با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر درباره تصمیم به ادامه حضور اسکوچیچ با وجود به حد نصاب نرسیدن اعضای هیئت رئیسه گفت: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی کسب کرده و در شرایطی تیم ملی را تحویل گرفت که کمتر مربی‌ای این کار را انجام می‌داد.

وی افزود: اگر می‌خواستیم اسکوچیچ را برکنار یا مربی جدیدی را انتخاب کنیم، موضوع تصمیم گیری به وجود می‌آمد و ماجرای به حد نصاب نرسیدن هیئت رئیسه مطرح می‌شد اما ما تصمیمی نگرفتیم بلکه گفتیم اسکوچیچ که تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ قرارداد دارد، به فعالیتش ادامه می‌دهد.

ماجدی تصریح کرد: برخی القائات درباره سرمربی تیم ملی از بیرون و فضای مجازی وجود داشت اما اعتقاد دارم با توجه به عملکرد اسکوچیچ برکناری او بی‌معرفتی بود. ضمن اینکه او با ما قرارداد دارد. همین چند روز پیش آخرین بخش از مالیات کی‌روش به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان را پرداخت کردیم و با این شرایط نمی‌‌خواستیم هزینه جدیدی به مردم و دولت تحمیل کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره دودستگی بین بازیکنان تیم ملی گفت: خودم فوتبالیست بوده‌ام و روحیه بازیکنان را می‌شناسم. همه آنها خیر و صلاح تیم ملی را می‌خواهند و دلسوز هستند اما شاید نحوه بیان‌شان در مورد دلسوزی که دارند تفاوت می‌کند. کار بازیکن، بازی کردن است و آنها به این بلوغ ذهنی و فکری رسیده‌اند که نباید دودسته باشند.

ماجدی با بیان اینکه در اردوی شهریور ماه در اتریش بهترین شرایط تیم ملی را خواهید دید، یادآور شد: بازی با سنگال نهایی شده و ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده قرارداد بازی با اروگوئه نیز نهایی خواهد شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص ماجرای انتخاب البسه تیم ملی و اینکه آیا در این ماجرا ترک تشریفات رخ داده اظهار داشت: اصلاً اینگونه نیست. در فضایی سالم فراخوان داده شد و هفت برند آمدند که از بین آنها سه یا چهار برند خارجی بود. برندی که انتخاب شده قرار است صفر تا صد البسه تیم ملی بزرگسالان را رایگان بدهد و برای بقیه تیم‌های ملی هم تخفیف خوبی در نظر گرفته و به نوعی تهاتر انجام شده به این شکل که به‌جای دادن پول البسه به سایر رده‌ها داده می‌شود.

ماجدی افزود: ما هم علاقمند هستیم که با بهترین‌ها قرارداد ببندیم که پول هم به فدراسیون بدهند اما وقتی در فراخوان شرکت نکردند نمی‌توانیم کاری کنیم. در عین حال ما به برند داخلی احترام گذاشتیم و این شرکت هم قول داده لباس‌ها را با بهترین کیفیت در اختیار ما قرار دهد.

وی با بیان اینکه در مدت ۶ ماه حضورش در فدراسیون دو مجمع برگزار کرده، گفت: فدراسیون را با کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان تحویل گرفتم اما در این مدت مطالبات و بدهی‌های افراد و تیم‌های مختلف ملی پرداخت شده ضمن اینکه تیم‌های ما  در رده‌های مختلف نیز عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته‌اند. از هفته آینده نیز آموزش سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) آغاز خواهد شد. اینگونه می‌توانم بگویم که اکنون در فدراسیون فوتبال آرامش وجود دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false