مسئولان به وضعیت جانبازان توجه کنند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
مسئولان به وضعیت جانبازان توجه کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با «سلام رفاهی» و «عبدالحسین توحیدی» جانبازان ۴۰ و ۳۰ درصد هشت سال دفاع مقدس (به نمایندگی از جامعه جانبازان استان بوشهر) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز افزود: جانبازان به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا کردند و در راه اسلام و ولایت و حمایت از جامعه اسلامی، اعضای وجود بدن خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند.

وی اضافه کرد: جانباز یک کتاب بزرگ از تعالی شخصیت انسان است که در راه دین و میهن خویش جانش را در معرض فدا شدن قرار می دهد و با صبر و تحمل، مشکلات جانبازی را تحمل می کند.

امام جمعه بوشهر همچنین جانباز را نماد اسلامیت، ولایتمداری، استکبار ستیزی و دفاع از حریم اسلام و مهین معرفی کرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: جانبازان کتاب آموزش بزرگواری و ایثارگری هستند و هر کدام از آنان می‌توانند الگویی بسیار عالی برای جوانان نسل حاضر باشند.

در این دیدار آیت الله صفایی بوشهری از این دو نفر از جانبازان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر کرد.

انتهای پیام

false
true
false
true
  1. فرامرز تادرخاني

    سلام ضمن ارزری سلامتی برای کلیه هموطنان بوشهری عزیز به نظر من سایت خبری چغادک نیوز یکی از موثق ترین و بهترین سایت های خبری در بین کلا روزنامه ها و سایت های خبری است به عنوان یک کارگر ساکن تهران که برای کار مدت کمتر از یکسال در استان بوشهر جزیره راهبردی خارگ کار کردم مردم بومی خارگ که نمادی از کل استان بوشهر هستند از لحاظ مهمان نوازی فرهنگ اجتماعی نمونه هستند و با غیر بومی ها مثل خودی رفتار میکنند و ادم اصلا احساس غربت نمیکنه امیدوارم سال جدید سال پر برکتی برای هموطنان و اگر جسارت نباشه هم استانی های من باشه ارادتمند و مخلص شما. فرامرز نادرخاتی ساکن تهران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false