افتتاح مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر با مشارکت سرمایه‌گذار قطری | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
افتتاح مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر با مشارکت سرمایه‌گذار قطری

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایسنا:استاندار بوشهر از افتتاح مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر با مشارکت سرمایه‌گذار قطری خبر داد و گفت: روابط تجاری و اقتصادی بوشهر و قطر توسعه می‌یابد.

 احمد محمدی‌زاده در آیین افتتاح مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر با مشارکت سرمایه‌گذار قطری با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی با کشور قطر یکی از سیاست‌های مهم دولت و استان بوشهر است اظهار کرد: دنبال توسعه روابط اقتصادی همانند روابط سیاسی و امنیتی با کشور دوست، همسایه و برادر قطر هستیم.

وی اضافه کرد: در این ایستگاه دام‌های ایرانی به مقصد کشورهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس و دام‌های دیگر از دیگر نقاط دنیا در این ایستگاه نگهداری و قرنطینه و سپس صادر می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این طرح به‌عنوان اقدام اول اجرا شده و قرار است در تکمیل آن یک کشتارگاه صنعتی بزرگ و صنایع بسته‌بندی گوشت قرمز ایجاد شود.

محمدی‌زاده افزود: در سفر رئیس جمهور به قطر، ایران به‌عنوان پشتیبانی این کشور در مسابقات جام جهانی تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: البته در مورد خطوط پروازی و فعالیت فرودگاهی، اسکان مسافر و دیگر طرح‌ها زیرساخت‌هایی در بوشهر و کیش آماده می‌شود تا در جام جهانی به کشور قطر کمک و پشتیبانی کند.

دکتر بحرانی مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر نیز در این مراسم نیز اظهار کرد: در تجهیز و راه اندازی این مرکز قرنطینه مطابق استاندارهای بهداشت جهانی با همکاری مجموعه استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی و پیمانکار قطری جلسات متعدد و پیگیرانه‌ای برگزار شد و خوشبختانه هم اکنون مرکز قرنطینه دامی بوشهر با شرایط ایده آلی برقرار شده هست که امیدواریم این روند همچنان توسعه پیدا کند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false