انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه فعالیت خود را آغاز کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش چغادک نیوز، امام جمعه گناوه صبح دوشنبه در این آئین با گرامیداشت یاد شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران دارای جایگاه بلندی در جامعه هستند و به واسطه این جایگاه باید نقد کردن‌ها، قلم زدن‌ها و عنوان مطالب با امانت داری و صداقت باشد چون خبرنگاران امین، پیام رسان و امانتدار و رسانه هستند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گناوه همواره و از گذشته تا کنون پیشگام در این زمینه بوده اند و در عرصه رسانه و خبرنگاری دارای سابقه درخشانی در استان و کشور هستند و در ارسال اخبار علیرغم امکانات اندک می‌درخشند.

وی گفت: فضای رسانه باید فضای تقوا و امانت داری باشد و تقوای رسانه‌ای در انعکاس اخبار باید در نظر گرفته شود چون حیثیت و آبروی افراد بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: امروز در فضای مجازی خبرهای گوناگونی که صدق و کذب آنها معلوم نیست منتشر می‌شود لذا تا کسی به صدق خبر اطمینان نیافته نباید آن را رسانه‌ای کند.

وی بیان کرد: رسانه باید بی طرف، منصف، دلسوز، حق گو و مطالبه گر و به دور از حب و بغض‌ها و بی طرف باشد.

انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه فعالیت خود را آغاز کرد

امام جمعه گناوه با اشاره به درخواست‌های خبرنگاران گفت: خبرنگاران یکی از اقشاری که خواسته‌های آنها کمتر مورد توجه قرار گرفته است که مسئولان باید به خواسته‌ها و مطالبات به حق آنها توجه کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی تصریح کرد: راه اندازی انجمن خبرنگاران را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که منشأ خیر برای خبرنگاران و اصحاب رسانه و منطقه باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم و تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: خبرنگاران در تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در واکسیناسیون و هم اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام محرم اطلاع رسانی کنند.

انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه فعالیت خود را آغاز کرد

مدیرعامل انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه در این آئین گفت: انجمن خبرنگاران گناوه پس از سال‌های پیگیری و دغدغه مندی این قشر سرانجام به ثبت رسید و امروز به طور رسمی و همزمان با روز خبرنگار کار خود را آغاز می‌کند.

الیاس احمد حسینی افزود: از اداره ارشاد اسلامی شهرستان درخواست می‌کنیم تا اتاقی مستقل و مجزا برای فعالیت در اختیار انجمن قرار گیرد.

وی بیان کرد: اختصاص زمین برای احداث ساختمان مشخص، مجزا و مستقل برای انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه مورد نیاز است که امیدواریم مسئولان در این زمینه همکاری کنند.

وی از شورا اسلامی و شهرداری گناوه نیز خواست تا تجهیزات لازم از قبیل صندلی، میز، دوربین، رایانه را در اختیار این انجمن قرار دهد.

انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه فعالیت خود را آغاز کرد

مدیرمسئول هفته نامه دریادلان و پیشکسوت رسانه شهرستان گناوه در این آئین گفت: بعد از سال‌ها تلاش و پیگیری در راه اندازی انجمن خبرنگاران، امروز شاهد رونمایی از این انجمن در شهرستان هستیم.

غلامرضا کرمی افزود: رسانه‌ها همانگونه که عملکرد مسئولان و مدیران را به اطلاع مردم می‌رسانند رسالت مهم انتقال مشکلات و درد دل‌ها و دغدغه‌های مردم به مسئولان را نیز بر عهده دارند که باید در این زمینه تلاش کنند.

افزود: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند و امروز باید به سمت تخصصی‌تر شدن ارائه اخبار و مطالب پیش رویم و اطلاعات خود را به روز ارائه دهیم.

وی گفت: انجمن خبرنگاران گناوه می‌تواند در پرداختن به خواسته‌ها و مطالبات مردم نقش مؤثری داشته باشد.

انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه فعالیت خود را آغاز کرد

عضو شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شورای ششم کار خود را با رسانه‌ها آغاز کرد و اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم متعهد شده اند تا در دوره فعالیت خود شفافیت در عملکردها و برنامه‌ها را مد نظر داشته و در تعامل دوسویه با خبرنگاران با مردم ارتباط داشته باشند.

سمیه مرادی با اشاره به درخواست مدیرعامل انجمن از شورا اسلامی شهر افزود: شورای اسلامی شهر گناوه با توجه به نیازهایی که مدیرعامل انجمن خبرنگاران این شهرستان در جلسه مطرح کردند همکاری لازم را با این انجمن خواهد داشت.

شعرخوانی و دکلمه و اهدا کارت افتخاری خبرنگاری از سوی انجمن به مسئولان حاضر و اهدا لوح تقدیر به خبرنگاران از دیگر بخش‌های این آئین بود.

در پایان این آئین که در سالن مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری گناوه، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد، از طرح لگوی انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه با حضور مسئولان رونمایی و فعالیت این انجمن به صورت رسمی آغاز شد./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false