امام جمعه بوشهر: جبهه مقاومت خبری تشکیل شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
امام جمعه بوشهر: جبهه مقاومت خبری تشکیل شود

به گزارش چغادک نیوز، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار به همت بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه اکنون آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی مدیریت خبری و افکار جهانی را برعهده دارند گفت: امپریالیسم خبری با ایجاد ابر رسانه‌ها با پوشش گسترده خبری بر افکار عمومی جهان مدیریت می‌کند.

وی یادآور شد: امروز استکبار فضای جهانی را معماری، مهندسی و مدیریت رسانه‌ای می‌کند و در این شرایط  یکی از کارکردهای انقلاب اسلامی خبررسانی صادقانه و ضد استکباری است که تاکنون در این عرصه رسانه‌ها و خبرنگاران انقلابی موفق عمل کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این استان پیشتاز عرصه مطبوعات و روزنامه‌نگاری با پیشینه یک قرن است گفت: استان بوشهر با پیشینه درخشان ۱۰۰ ساله چاپ مطبوعات و عرصه خبرنگاری، می‌تواند الگویی برای حوزه خلیج‌فارس باشد.

صفایی بوشهری یادآورشد:خبررسانی کاری مقدس، دانش‌بنیان، راهبردی و استراتژیک و موجب حیات جامعه می‌شود.

وی افزود: علم خبرنگاری یکی از دانش‌های بسیار مهم و موثر، کارآمد و راهبردی است و صداقت، شجاعت، راست‌گویی، مطالبه‌گری شفافیت و آزادگی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران است.

وی بیان کرد:

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این آیین گفت: خبرنگاری شغلی مقدس است که قلم او به عنوان یک سلاح در مدیریت افکار عمومی به شمار می‌رود.

محمد تقی ایرانی افزود: خبرهای استکباری مردم را به سمت شر و ناآگاهی هدایت می‌کند.

امام جمعه بوشهر: جبهه مقاومت خبری تشکیل شود

وی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید فضای رسانه‌ای به گونه‌ای باشد که خبرهای امید آفرین در جامعه برجسته شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: رسانه‌ها تأمین‌کننده تغذیه فکری جامعه هستند و خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند.

سردار علی رزمجو افزود: رسانه بعنوان یکی از ارکان مهم قدرت و خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوا مردم در جامعه به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: اصحاب رسانه علاوه بر انتقال مفاهیم و موضوعات و سیاست‌های کلی، در حوزه ارزیابی و نظارت هم نقش مهمی دارند.

وی افزود: خبرنگاران سفیران آگاهی و سربازان خط مقدم جبهه آگاهی و روشن‌گری هستند و هرگونه اشتباه در اطلاع‌رسانی و خبرنگاری هزینه سنگینی به جامعه تحمیل می‌کند.

امام جمعه بوشهر: جبهه مقاومت خبری تشکیل شود

رزمجو  اضافه کرد: خبرنگاران نقش مهمی در حیات اجتماعی، فرهنگ سازی و در جهش و حرکت جامعه بسیار تاثیرگذار هستند و موضوع‌های خاص که برجسته می‌کنند افکار عمومی وسیعی را در بر می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف به نقش رسانه‌ها در جامعه اشاره کردند و عرصه تبلیغات و رسانه را بسیار مهم دانستند.

عبدالله نجفی افزود: خبرنگاران در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، علم و فناوری و دیگر حوزه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند که تقدیم ۲۷۰ شهید، ۵۲ جانباز و ۱۱ آزاده نشان از جایگاه خبرنگاری در ایران اسلامی است.

وی از برگزاری جشنواره ابوذر در ماه آینده خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان بوشهر ارسال شده که محدودیت‌های کرونایی سبب بروز مشکلات و تغییراتی در برگزاری اختتامیه این جشنواره شد و قرار است همزمان با هفته دفاع‌مقدس در اواخر تابستان این برنامه برگزار شود./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false