×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پشت پرده تهدید و گروکشی در تنیس روی میز/ عالمیان: بازیکنان شهرستانی را مظلوم گیر آورده‌اند

به گزارش چغادک نیوز، نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقه انتخابی برای حضور در قهرمانی جهان در آمریکا اظهار داشت: در حالی که من و نوشاد برای مسابقات جهانی سهمیه کسب کرده بودیم اما فدراسیون بار دیگر مسابقه انتخابی برگزار کرد. در حالی که این اصلا درست نبود چون سهمیه داشتیم اما متأسفانه برخی افراد با فشار روی رئیس فدراسیون باعث شدند این مسابقه انتخابی برگزار شود.

وی ادامه داد: من از المپیک برگشته بودم و فشار روحی زیادی روی من بود. به همین دلیل تمرین خوبی انجام نداده بودم و از لحاظ روحی تمرکز نداشتم. ما در حالی در این مسابقه شرکت کردیم که اصلا درست نبود.

*اگر‌ می‌خواهند ما را کنار بگذارند به این شکل جالب نیست/ دست‌هایی پشت پرده است؟

ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز تأکید کرد: اگر می‌خواهند ما را کنار بگذارند، به این شکل جالب نیست. شاید حق ما خوردنی است؛ نه گرفتنی. ما برای حقی که داشتیم می‌جنگیدیم. فدراسیون ابتدا نام من و نوشاد را برای مسابقات جهانی اعلام کرده بود اما متأسفانه دست‌های پشت پرده باعث شد این انتخابی برگزار شود. نمی‌دانم چه چیزی رد و بدل شده بود که این اتفاق افتاد. آقایانی که غیر پینگ پنگی هستند و در هیأت رئیسه جا گرفته‌اند، این شرایط را به وجود آوردند. حتی ما را تهدید کردید اگر در انتخابی شرکت نکنید، به مسابقات دوبل هم اعزام نمی‌شوید. این چیزی بود که در هیأت رئیسه تصویب کرده بودند.

* رئیس فدراسیون دوست داشت ما برویم، اما برخی افراد هیات رئیسه برنامه دیگری چیدند

عالمیان در مورد اینکه گفته می‌شود برخی افراد هیأت رئیسه که ظاهرا نقش اسپانسر را هم ایفا می‌کنند در این تصمیمات دخیل بوده‌اند، گفت: بله، ما هم این موارد را شنیده‌ایم. فدراسیون خودش دوست داشت ما برویم اما همین افراد داخل هیأت رئیسه گروکشی کرده و غرض‌ورزی می‌کنند. رفتارها با من و نوشاد این روزها خیلی بد است و ما این نوع پینگ پنگ را نمی‌خواهیم.

* ما بازیکنان شهرستانی را مظلوم گیر آورده‌اند

وی عنوان کرد: تصمیماتی را در تهران می‌گیرند و ما که بازیکنان شهرستانی هستیم را مظلوم گیر آورده‌اند. اگر اینطور است، اشکالی ندارد. ما هم در خانه می‌نشینیم تا آنها بروند و برای ایران سهمیه بگیرند و ما هم بعد از آن ادعای برگزاری انتخابی می‌کنیم. مگر می‌شود با یک بازی فرد منتخب ایران انتخاب شود. من جزو ۵ بازیکن برتر فرانسه بودم اما برخی در لیگ دو مجارستان بازی می‌کنند. اصلا آنجا لیگ ندارد که دسته دو هم داشته باشد. مسئولان هیأت رئیسه برای یک بازیکن خاص تلاش کردند حتی در روز انتخابی هم میزهایی را انتخاب می‌کردند که بازیکن آنها روی آن عادت دارد و وقتی ما اعتراض کردیم مجبور شدند میزها را تغییر دهند. نمی‌دانم چرا این کارهای خاله زنکی را انجام می‌دهند تا ما را تحت فشار قرار دهند.

* با این شرایط تنیس روی میز ایران پیشرفت نمی‌کند

ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز تأکید کرد: با این شرایط تنیس روی میز ایران به هیچ وجه پیشرفت نمی‌کند. من و نیما هیچ کس را نداریم و متأسفانه از سرمربی تیم ملی هم برای انتخاب نفرات نظر نمی‌گیرند. کسان دیگری برای فدراسیون تصمیم می‌گیرند و دنبال انتخاب بازیکنان خود هستند. می‌دانستند حضور در این مسابقات حق ماست اما گروکشی و تهدید کردند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false