×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
النجباء: آماده ورود به معادله بازدارندگی دبیر کل حزب الله هستیم

به گزارش چغادک نیوز، جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق از آمادگی کامل خود برای ورود به معادله بازدارندگی اعلام شده توسط دبیر کل حزب الله لبنان گفت.

به گزارش العهد، جنبش النجباء با صدور بیانیه‌ای گفت: پاسخ حساب شده حزب الله ثابت می‌کند که رویکرد اشغالگری و تجاوزگری آن به پایان می‌رسد.

این جنبش تاکید کرد: ما در جنبش مقاومت اسلامی النجباء آماده‌ایم به معادله‌ بازدارندگی که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب  الله اعلام کرده است، بپوندیم.

ظهر چهارشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی از به‌صدا درآمدن آژیر هشدار حمله راکتی در شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز لبنان در پی شلیک سه فروند راکت خبر دادند.

به دنبال آن رژیم صهیونیستی از  همان روز چهارشنبه در واکنش به شلیک راکت‌هایی که مدعی شد از سمت لبنان شلیک شده، با توپخانه و نیز جنگنده چندین نوبت به جنوب لبنان حمله کرد.

مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ به وقت محلی امروز با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در مزارع شبعا هدف گرفته شد.

در این بیانیه آمده است که در پاسخ به حملات هوایی روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) «الجرمق» و «الشواکیر»، یگان‌های شهید علی محسن کامل و شهید محمد قاسم طحان در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) روز جمعه مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف گرفتند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false