×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برترین‌ های مسابقات تیر و کمان قهرمانی استان بوشهر معرفی شدند

به گزارش چغادک نیوز، در این رقابت‌ها که با رعایت کامل الزام‌های کرونایی در سایت تیراندازی با کمان شهرک پردیس جم برگزار شد، ۸۰ ورزشکار در سه سطح حرفه‌ای، آماتور و خردسالان و در گروه‌های مردان و زنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور کماندارانی از شهرهای بوشهر، دیر، جم، کنگان و گناوه و در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد.

در پایان این مسابقات در رشته ریکرو سطح خردسالان پرهام صیادی ( بوشهر)، رادین اسدی(شهرک پردیس جم) و ماهان دلپسند(شهرک پردیس) اول تا سوم شدند و در بخش بانوان نیز فاطمه شهسوار، ایل آی احمدی دیزگانی و ریحانه الهیاری از شهرک پردیس رتبه‌های نخست تا سومی را به خود اختصاص دادند.

در سطح آماتور ریکرو آقایان در رده سنی ۷ الی۱۲ سال امیررضا شهابی(شهرک پردیس)، شهریار ابراهیمی (بوشهر) و امیررضا زارع(شهرک پردیس) اول تا سوم شدند.

در ریکرو بانوان رده سنی۷ الی۱۲سال یاسمن کشاورز، سانیا امیریه اسدزاده و آرتمیس کشاورز به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

رتبه‌های برتر ریکرو آقایان در رده سنی بالای ۱۳ سال به ترتیب به فرهاد جمال خواه  (کنگان)، امیرحسین صادقی (بوشهر) و عمران نوروزی(شهرک پردیس) رسید.

در ریکرو بانوان در رده سنی بالای۱۳سال زهرا قربانی (بوشهر)، ریحانه سادات موسوی(شهرک پردیس) و یاسمن سلیمان شعار(شهرک پردیس) به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

در رشته کامپوند بانوان نیز یاس اسدی(شهرک پردیس) حائز مقام نخست شد.

در رشته ریکرو بخش آقایان در سطح حرفه‌ای نیز بهرام احمدی فرید(شهرک پردیس)، سعید پاکدل  (بوشهر) و جمال ابراهیمی(بوشهر) به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

رتبه‌های برتر رشته ریکرو بخش بانوان در سطح حرفه‌ای نیز به نجمه حسینی حقیقی (گناوه)، ویدا موسوی(بوشهر) و شریفه ابراهیمی  (بوشهر) رسید.

در کامپوند آقایان و بانوان سطح حرفه‌ای دانیال غانمی زاده( بوشهر)، شاهد اسدی(شهرک پردیس)  و راتا حجتی (بوشهر) رتبه‌های برتر را کسب کردند.

این مسابقات توسط هیات تیراندازی با کمان استان بوشهر و با همکاری هیات تیراندازی با کمان شهرستان جم و امور ورزش شهرک پردیس جم برگزار شد./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false