×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تب دما و رطوبت در استان بوشهر بالا می‌گیرد

به گزارش چغادک نیوز، محمد رضا انصاری روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا با وزش جریان‌ های به طور غالب جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار باشد.

وی بیان کرد: همچنین در ساعت‌هایی از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در سطح استان، اغلب در ارتفاعات شمال شرق، شرق و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

انصاری اظهارداشت: این ناپایدای به صورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط به طور عمده نواحی جنوبی و ارتفاعات استان با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران ، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌ بینی شده است.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی فردا گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌ بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد لحظه ای گاهی بیش از ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۹، جزر اول دریا ساعت ۱۴:۱۲، مد دوم دریا ساعت ۲۰:۱۸، جزر دوم ساعت ۲۳:۲۶ خواهد بود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false