×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
موتورسیکلت سواران بیشترین قربانیان حوادث رانندگی در یزد

به گزارش چغادک نیوز، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز یکی از اولویت‌های اجرایی پلیس در استان است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با کسانی که حرکات نمایشی و سرعت بالا داشته باشند و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می اندازند با شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان این‌که رعایت نکردن حق تقدم و بی توجهی به جلو علت تامه ۸۰ درصد تصادفات شهری در استان یزد است، افزود: در آغوش داشتن کودک و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی نیز از دیگر مهمترین دلایل بروز حوادث رانندگی است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به این‌که ۶۰ درصد از جانباختگان حوادث رانندگی این استان را موتورسیکلت سواران تشکیل می دهند، گفت: به منظور حفظ جان هموطنان، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در یزد تشدید می شود.

سردار بهدانی‌فرد تصریح کرد: حفظ نظم و انضباط ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم پلیس راهور استان است که با توجه به افزایش برخی حوادث ترافیکی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار؛ با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی تری خواهد شد.

وی در پایان از مردم فهیم و قدرشناس استان یزد که همکاری خوبی با پلیس در جهت ارتقای امنیت آمد و شد و کاهش حوادث رانندگی را دارند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false