×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح‌های آبرسانی با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:سرهنگ پیمان ﺭﺍﯾﺎﻧﯽ ظهر امروز در نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مطالبات ضروری مردم در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های گوناگون برای محرومیت‌زدایی مورد توجه قرار دارد و در این راستا طرح‌هایی تدوین و اعتبارات لازم مصوب شده است.

وی با اشاره به اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۳ دهستان محروم استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این راستا طرح‌های آبرسانی در  روستاهای ۳ دهستان شامل دهستان‌های ساحلی بوالخیر تنگستان، کبگان دشتی و پیشکوه دهرود شهرستان دشتستان با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اجرا شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی آبادانی سپاه استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های آبرسانی در بخش‌‌های شرب، کشاورزی و دام مورد توجه قرار دارد افزود: در این راستا حفر و تجهیز چاه آب، نوسازی و بازسازی شبکه آبرسانی و و ساخت مخزن ذخیره آب مورد توجه ویژه در روستاهای محروم قرار دارد.

رایانی هدف تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه توجه به محرومیت‌زدایی دانست و بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکنون فعالیت‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی و تحقق مطالبات مردم در روستاها و شهرها انجام داده است.

عقب‌افتادگی در اجرا طرح‌های آبرسانی شرایط خاصی در استان ایجاد کرده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با قدردانی از تلاش‌های سپاه امام صادق (ع) در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی اظهار داشت: خدمات صادقانه و ارزشمند سپاه در توسعه زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی قابل توجه است که خدمات آنان مورد رضایت مردم و مسئولان قرار دارد.

عبدالحمید حمزه‌پور خدمات قرارگاه سازندگی آبادانی سپاه استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: این نهاد طرح‌های مهم آبرسانی در روستاهای محروم در شرایط سخت اجرا کرده که مورد رضایت مردم قرار دارد.

وی با بیان اینکه عقب‌افتادگی در اجرا طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاها شرایط خاصی در استان ایجاد کرده است تصریح کرد: هنر چند فعالیت و طرح‌های مهم و قابل توجهی اجرا شده ولی نیاز به مشارکت خیران در این حوزه است چراکه اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگو نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خدمات و فعالیت‌های قرارگاه سازندگی آبادانی سپاه استان بوشهر را بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: کاهش بارش باران و ادامه خشکسالی در شرایط کرونایی مشکلات تأمین آب را افزایش داده که تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این عرصه ستودنی است.

حمزه‌پور از مشارکت بنیاد برکت برای اجرا طرح‌های آبرسانی خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته این نهاد ۳ میلیارد تومان در اجرا طرح‌های آبرسانی به استان بوشهر پرداخت کرد که نقش مهم و تاثیرگذاری در تسریع اجرا پروژه‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه امسال بنیاد برکت برای ادامه مشارکت در اجرا آبرسانی به روستاها قرارداد منعقد کرده است خاطر نشان کرد: با مشارکت بنیاد برکت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه طرح‌های مهم آبرسانی در نقاط محروم و کم‌برخوردار اجرا می‌شود که خدمات آنان درخور تحسین و قدردانی است.

در این نشست طرح‌های آبرسانی در نقاط روستایی محروم مورد بررسی قرار گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false