×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازگشت ۶۴ داوطلب شوراهای شهر و روستای استان بوشهر به عرصه انتخابات

به گزارش چغادک نیوز،محمد تقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر درخصوص تایید صلاحیت نهایی شوراهای شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: اسامی تایید صلاحیت شدگان نهایی رسما به فرمانداری‌های سراسر استان اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: بیش از ۷۰ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر استان بوشهر از رد صلاحیتشان شکایت کرده بودند، ۲۲ نفر از آنها صلاحیت‌شان تایید شد.

وی ادامه داد: همچنین ۹ نفر از افرادی که در مراحل قبل در هیات نظارت شهرستان و استان تایید صلاحیت شده بودند از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شدند که تعدادی از آنان  در شورا‌های روستایی نیز آخرین مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت شهرستان‌ها انجام گرفت و به شکایت بیش از ۱۰۰ نفر که صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی و نظارت بخش تایید نشده بود رسیدگی و ۴۲ نفر به عرصه رقابت بازگشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در مجموع ۹۴۷ نفر در شهرهای استان تائید نهایی شده و با هم رقابت خواهند کرد.

ایرانی در خصوص زمان اعلام اسامی کاندیدا گفت: از امروز تا نوزدهم خرداد، اسامی نامزد‌های انتخابات شور‌اهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتشر می‌شود و مردم اطلاع خواهند یافت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شهرستانهای دشتستان و بوشهر بیشترین آمار تایید صلاحیت‌ها و رد صلاحیت‌ها را در سطح استان داشته‌اند که در مجموع از ثبت نام‌هایی که شده بود ۸۹ درصد تایید صلاحیت نهایی شده‌اند.

وی در خصوص نحوه تبلیغات در این دوره انتخابات بیان داشت: بیشتر تبلیغات در فضای مجازی انجام خواهد شد ضمن اینکه مانعی ندارد اگر تبلیغات قانونی به صورت پوستر و بروشور صورت بگیرد.

ایرانی گفت: با شهردار هماهنگ لازم در خصوص تبلیغات درون شهری به عمل آمده است و مقرر شده ۵۰ نقطه را شهرداری برای تبلیغات درون شهری آماده کند.

وی در خصوص تجمعات انتخاباتی گفت: برگزاری تبلیغات در محیطهای سر بسته ممنوع است اما اگر درخواست شود با هماهنگی با فرماندار کانیداها می‌توانند در فضای باز با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برنامه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در خصوص زمان شروع تبلیغات بیان کرد: تبلیغات نامزد‌های شورا‌ها از پنج‌شنبه ۲۰ خرداد آغاز می‌شود و تا ۷ صبح ۲۷ خرداد یعنی ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص چگونگی رای دادن بیماران کرونایی بیان داشت: در این دوره تدبیری اتخاذ شده که صندوق‌های سیار با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی درب منازل و یا بیمارستانها بروند از بیماران کرونایی اخذ رای کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false