زمان فعالیت شبانه مراکز انتقال خون استان در ماه رمضان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
زمان فعالیت شبانه مراکز انتقال خون استان در ماه رمضان

به گزارش چغادک نیوز؛ نرگس عبیدی در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: همچنین در این ماه خونگیری در نوبت صبح در شهرستان بوشهر از ساعت ۸ تا ۱۳ و در شهرستان‌های دشتستان و کنگان از ساعت ۸ تا ۱۲ انجام می‌شود.

‎عبیدی یادآور شد: در سال‌های گذشته نوبت خونگیری عصر در ماه مبارک رمضان در همه پایگاه‌های انتقال خون استان نیم ساعت پس از افطار تا ساعت ۲۴ شب بود.

‎مدیرکل انتقال خون استان بوشهر اظهار کرد: : تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد میزان مراجعه برای اهدای خون در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد، بنابراین لازم است افراد داری شرایط اهدا، در ماه میهمانی خدا نیازمندان را تنها نگذارند.

عبیدی اعلام کرد: در زمان حاضر ذخایر خون بوشهر در وضعیت مطلوب اما ناپایدار قرار دارد و از مردم نوع دوست این استان تقاضا می‌شود، بصورت مداوم برای اهدای خون مراجعه کنند.

‎وی در ارتباط با اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کرونا، اظهار کرد: با توجه به آغاز موج جدید شیوع کرونا و افزایش بالای مبتلایان و بستری‌های، نیاز است بهبود یافته‌هایی که ۲۸ روز از بهبودی آنها می‌گذرد و توان جسمی لازم را دارند با داشتن مدارکی که نشان دهنده ابتلا و بهبودی آنها باشد برای اهدای پلاسمای خون خود به پایگاه انتقال خون بوشهر مراجعه کنند.

‎عبیدی ادامه داد: در زمان حاضر ذخیره پلاسمای این مرکز مطلوب است و به درخواست پزشکان، به نیازهای بیمارستانی پاسخ داده می‌شود.

‎مدیرکل انتقال خون استان بوشهر یادآور شد: تاکنون ۶۴ نفر برای اهدای پلاسمای خون خود مراجعه کرده‌اند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false