ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» بوشهر بدون حضور مردم برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» بوشهر بدون حضور مردم برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز؛سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر با اشاره به دهمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر اظهار داشت: به لطف خدا و با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت، این برنامه برای دهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

سید حسین موسوی با تبریک پیش رو بودن ماه مبارک رمضان از برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت بدون حضور مردم خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کشور و استان و درگیر بودن با ویروس کرونا، به جهت حفظ سلامتی مردم و نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی امسال تا اطلاع ثانوی از حضور مردم عزیز و روزه دار استان در برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت محروم هستیم، به همین جهت تغییراتی در شکل برگزاری این برنامه به وجود آمده است.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان مقرر شده این برنامه در طول ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز ترتیل خوانی، تفسیر قرآن پخش خواهد شد گفت: مردم عزیز می‌توانند این برنامه را روزانه در ماه مبارک رمضان به صورت زنده از ساعت ۱۷ از طریق گیرنده‌های خود مشاهده و استماع کنند.

موسوی با تاکید بر پرهیز مردم از آمدن به محل اجرای برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت گفت: به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا، از مردم روزه دار تقاضا می‌شود به محل برگزاری این برنامه مراجعه نکنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false