×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر: پروژه‌های آب‌شیرین‌کن براساس برنامه زمانبندی وارد مدار تولید شود

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست شورای آب استان بوشهر با تاکید بر نشست هفتگی بررسی مشکلات تامین آب استان بوشهر اظهار داشت: کاهش بارش باران در استان بوشهر بر منابع آب آشامیدنی استان بوشهر تاثیر گذاشته که مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همگان در بخش‌های مشترکان خانگی، صنایع، شرکت‌ها و ادارات قرار بگیرد.

وی، با اشاره به اجرا پروژه‌های آبرسانی در نقاط مختلف استان بوشهر افزود: تسریع در  تکمیل اجرا پروژه‌های آبرسانی مورد تاکید قرار دارد و لازم است بر اساس برنامه زمانبندی این پروژه‌ها تکمیل و وارد مدار تولید شود.

استاندار بوشهر ایجاد خط انتقال آب از پروژه در دست اجرا آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار متر مکعب بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شهرداری بوشهر برای تسریع در اجرا این پروژه اقدام و نسبت به رفع موانع موجود اقدام کند.

گراوند، حل ‌مشکل تامین برق پروژه‌های آب‌شیرین‌کن را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اساسی‌ترین مشکل در استان تأمین آب است و مدیران مربوطه نگاه ویژه ای به مسائل و مشکلات آب در استان داشته باشند.

وی با اشاره به اجرا آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بوشهر بر تامین برق موردنیاز این پروژه تاکید کرد و گفت: تامین برق این پروژه مهم باید در اولویت برنامه مسئولان صنعت برق استان بوشهر قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به روند اجرا پروژه‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: اکنون پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاها با ظرفیت‌های مختلف در استان بوشهر در حال اجرا است که با تکمیل آنها دغدغه مشکل تامین آب آشامیدنی برطرف می‌شود./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false