فرمانده جدید کلانتری چغادک معارفه شد+تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
فرمانده جدید کلانتری چغادک معارفه شد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: صبح امروز در آئینی ستوان یکم مهدی جمعه پور طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان بوشهر به عنوان فرمانده کلانتری ۲۲چغادک معارفه شد و از زحمات سرگرد احمد دشت دار قدردانی به عمل آمد.

جمعه پور پیش از این جانشینی کلانتری ۱۴تنگک را عهده دار بوده است و سرگرد دشت دار نیز طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان به سمت فرمانده کلانتری ۱۱مرکزی برازجان منصوب شده است که در روزهای آتی آئین معارفه وی نیز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ سرگرد احمد دشت از  سال ۹۷که به سمت فرمانده کلانتری چغادک منصوب شد منشا خیر و خدمات شایانی به مردم حوزه استحفاظی بخش مرکزی شهرستان بوشهر بوده و به جرات باید گفت بیش از ۶۰درصد از پرونده های اختلافات خانوادگی مردم این مناطق در دایره مشاوره کلانتری ۲۲چغادک حل و فصل شده است که موجبات کاهش مراجعات مردمی به دستگاه قضا و رضایتمندی عمومی را در پی داشته است.

احمد دشت دار از بسیجیان جان برکف و نیروهای ارزشی ناجا بشمار می رود که بارها در مقاطع مختلف و مسولیت های متعدد وظیفه امنیت و آرامش مردمی را عهده دار بوده و از سوی فرماندهان، ناجا، بسیج، نهادهای امنیتی و انقلابی و همچنین مردم نیز مورد تقدیر واقع شده است.
وی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی که در این حوزه استحفاظی انجام داده و همچنین در برخورد با ارازل و اوباش، جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، دستگیری سارقین و…توانست امنیت را به شهر چغادک و روستاهای بخش مرکزی شهرستان بوشهر به ارمغان آورده و خرسندی، ایجاد امید و انگیزه مضاعفی را در شرایط اقتصادی ناامید کننده کنونی به مردم هدیه دهد و سپس با وجدانی راحت و کوله بار از خدمت از مردم این دیار خداحافظی نماید.

امید می رود؛ با توجه به تجربه، توانمندی و شناختی که از سوی ستوان یکم مهدی جمعه پور از پرسنل بسیار دلسوز ناجا؛ همگان سراغ دارند، راه دشت دار  ادامه یافته و باعث رضایتمندی بیشتری در مردم شود./انتهای پیام

false
true
false
true
  1. حاجیان هستم از چغادک

    باسلام به جناب جمعه پور ضمن خوش امد گویی واعلام تشکر وقدر دانی از قبل جناب سروان اولین اقدام شما حل مسله کابا وسیم تلفن دزدی باشد اگر در زمان خدمت همین یک خدمت انجام دهی کلی کار شده عاجز شدیم از خرید سیم تلفن لطف فرمایید دزدان این موردی به مراجع زی ربط تویل وپیگیری کنید که دوباره به سرعت برق و باد ازاد نشه وند خدا یارتان باد

  2. خدری

    زمان سرگرد دشتدار امیت چغادک بهتر بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false