×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرمانداردیلم: مفقود شدن کارت های اهدایی معیشتی درحال پیگیری است

به گزارش چغادک نیوز: احمد دشتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند برخی از مغرضین و منتقدین بمنظور زیر سئوال بردن اقدامات دولت در شهرستان به گونه‌ای غیرمنصفانه و به دور از واقعیت از نا پدیدشدن و یا به سرقت رفتن تعداد ۵۰ فقره از کارت‌های اهدایی معیشتی در فرمانداری که روزانه تعداد قابل توجهی مراجعه کننده و ارباب رجوع دارد و همچنین برای نادیده گرفتن خدمات و زحمات گروه‌های مردمی و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج تلاش دارند اما نمی‌توان عملکرد و اقدمات شایسته دوران مدیریت کرونایی را نادیده گرفت.

وی یادآورشد:در راستای مدیریت بیماری کرونا در شهرستان خدمات و اقدام‌های مطلوبی در شهرستان از سوی دولت تدبیر و امید با حمایت‌های مردمی صورت گرفت که نباید نادیده گرفته شوند.

فرماندار دیلم اضافه کرد: تامین منابع مالی جهت توسعه و تکمیل فازهای بعدی بیمارستان شهرستان بویژه تامین برق پایدار و شبکه مجزا برای این مرکز و بهره برداری از بخش رادیولوژی جدید احداث و دستگاه سی تی اسکن بخشی از این خدمات است.

وی اظهارداشت: منابع مالی این خدمات شامل ۲۹ میلیارد ریال با حمایت استاندار برای اجرای شبکه برق پایدار و مجزا برای بیمارستان، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حمایت معاون امور عمرانی و ۷ میلیارد ریال از محل کمک منطقه ویژه اقتصادی عسلویه به ستاد کرونا استان بوده است.

وی گفت: توزیع بیش از ۴۶ تن برنج دولتی با محوریت اداره صمت و اتاق اصناف به اقشار مختلف جامعه اعم از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، نیروهای پاکبان و خدمات شهری شهرداری‌ها، کارکنان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، هلال احمر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تعاونی‌های کارگری و وانت بارها،موسسات خیریه، اتحادیه های صنفی و آژانس ها از دیگر اقدام های دوره مدیریت کرونا در این شهرستان است.

وی بیان کرد: پیش بینی پرداخت تسهیلات ۲۰ و ۴۰ میلیون ریالی بمنظور کمک و مساعدت به صنوف و کسبه شهرستان که در ایام کرونا تعطیل و آسیب دیدند و اهدای کارت معیشتی و حمایتی ۵۰۰ هزار تومانی به ۹۵۰ نفر از ملوانان شهرستان با حمایت استاندار و بنیاد مستضعفان کشور از دیگر خدمات ارایه شده در این مدت است.

فرماندار دیلم گفت: تشکیل پویش‌های مردمی و کارکنان و مدیران دولت در شهرستان جهت کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا نیز انجام شد که در این ارتباط بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی و تعداد ۲۰۰ کیسه برنج ده کیلویی با اعتبار هزینه ای بیش از ۵۰ میلیون تومان اهدا شد.
.
وی ادامه داد: اجرای طرح مواسات با محوریت امام جمعه بمنظور توزیع ۳۰۰۰ بسته حمایتی و معیشتی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا ویژه ماه مبارک رمضان نیز در این مدت انجام شده است.

دشتی اظهارداشت: تشکیل جلسات مستمر و اتخاذ تدابیر لازم بمنظور کنترل شیوع بیماری در شهرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته است که می‌طلبد از همراهی مردم نجیب، ائمه جمعه دیلم و امام حسن، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج ،رئیس دادگستری و دادستان و جمعیت هلال احمر و پویش های مردمی تقدیر شود.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false