×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ساخت مسکن مهر در شهر جدید عالیشهر بوشهر به اتمام رسید

به گزارش چغادک نیوز :، علی مقاتلی ظهر امروز در نشست بررسی ساخت واحدهای مسکونی در عالیشهر بوشهر با بیان اینکه ظرفیت در نظر گرفته شده برای شهر جدید عالیشهر در طرح اقدام ملی تامین مسکن در مجموع ۲ هزار۲۵۰ واحد است اظهار داشت: در این راستا یک‌هزار نفر در مرحله اول ثبت نام کردند که پس از پالایش ۵۰۸ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند و با توجه به تاخیر صورت گرفته به سبب شیوع ویروس کرونا پس از تشکیل پرونده به صورت فیزیکی به بانک مسکن معرفی خواهند شد.
مقاتلی به طراحی فاز ۱و۲ نقشه احداث پروژه این طرح با شش مشاور اشاره و عنوان کرد:۳۵۰ واحد طراحی نهایی را سپری می کند و نقشه ۲۰۰ واحد دیگر در مرحله تکمیل است و تا پایان خرداد عملیات اجرایی ۳۵۰ واحد از این طرح اجرایی می‌شود.
وی بیان کرد: در صورت وجود متقاضی مابقی تا ۱۵۰۰ واحد از طریق انتخاب سازنده و به صورت طرح و ساخت اقدام می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهربوشهر با بیان اینکه سود وام مسکن مهر به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد تصریح کرد: متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.
وی از ضرب الاجل وزارت راه و شهرسازی در تعیین و تکلیف فروش اقساطی واحد های مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغیه شرکت عمران شهرهای جدید کشور، تعداد متقاضیانی که اقدام به دریافت دفترچه اقساط نکرده‌اند نرخ سود تسهیلات وام مسکن مهرآنها افزایش می یابد.
علی مقاتلی با بیان اینکه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر به اتمام رسیده است افزود: در این راستا ۳۸۶۳ واحد مسکونی مهر افتتاح و تحویل متقاضیان شده که از این تعداد ۳۴۳ واحد فاقد کارت اقساط می باشند و به بانک مسکن مراجعه نکرده‌اند.

منبع تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false