×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سید حسین سیدزاده بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های این هفته از فردا آغاز می‌شود و هنرمندان و مدیران دستگاه‌های فرهنگی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار می‌کنند.

وی از هنر، انقلاب، ایثار و شهادت به عنوان شعار روز نخست برنامه‌ها یاد کرد و افزود: در مرکز استان و همچنین در سطح شهرستان‌ها، با حضور هنرمندان و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی، آئین غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا برگزار خواهد شد و هنرمندان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

رئیس حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: هنر، ولایت و رهبری عنوان دومین روز هفته هنر انقلاب است که برنامه‌هایی چون حضور در نماز جمعه، سخنرانی دبیر ستاد هفته هنر انقلاب پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی از جمله برنامه‌های این روز است.

وی با بیان اینکه سومین روز از هفته هنر انقلاب بنام هنر انقلاب و سید شهیدان اهل قلم نامگذاری شده است، ادامه داد: با خانواده شهید مهدوی در روستای بحیری دشتی و برپایی نمایشگاه آثار تجسمی و محصولات فرهنگی مرتبط با هنر انقلاب را در این روز خواهیم داشت.

سیدزاده از برگزاری نشست منتخب هنرمندان و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان با استاندار و تجلیل از هنرمندان در روز چهارم هفته هنر انقلاب یاد کرد و بیان داشت: در روز پنجم نیز برنامه‌های همچون شب شعر، نقد و بررسی ادبیات انقلاب و رونمایی کتاب شعر آیینی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های سخنرانی با موضوع هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها به عنوان برنامه‌های روز ششم یاد کرد و گفت: در آخرین روز هفته هنر انقلاب نیز برنامه‌های شب خاطره و دیدار با خانواده شهدای هنر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false