×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۳۷ حرفه مهارتی مورد نیاز پارس جنوبی در استان بوشهر ارائه می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: ۳۷ حرفه مهارتی مورد نیاز پارس جنوبی در مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ارائه می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالرسول کازرونی عصر سه‌شنبه در نشست مسئولان فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: به منظور توسعه مهارت‌آموزی در استان و افزایش توان مهارتی جویندگان کار تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته و طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: تفاهم همکاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نیروگاه اتمی برای ارائه آموزش‌های توانمندسازی نیروی انسانی بومی صورت گرفته است و نیروهای متقاضی و مورد نیاز آموزش‌های لازم را فرا می گیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آغاز ثبت نام برای متقاضیان مشاغل پارس جنوبی خبر داد و بیان داشت: از خردادماه دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد و مهارت‌های پیشرفته در این دوره‌ها تدریس می‌شود.

توسعه آموزش‌های کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی

وی از ارائه آموزش‌های ۳۷ حرفه مهارتی مورد نیاز پارس جنوبی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد و افزود: کارگاه‌های آموزشی با تجهیزات مدرن برای این منظور ایجاد خواهد شد.

کازرونی از ارائه مهارت‌های اداری، فنی، نرم‌افزاری و تعمیراتی در این دوره‌های آموزشی خبر داد و افزود: جویندگان کار و یا شاغلان می‌توانند برای افزایش مهارت‌های خود در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از احیای مشاغل سنتی و بومی در قالب طرح استاد شاگردی خبر داد و گفت: توسعه آموزش‌های کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی و مشاغل خرد را در دستور کار داریم.

منبع:مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false