×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرماندارگناوه: این شهرستان دربرخی حوزه های کشاورزی استان بوشهر پیشتاز است

گناوه-ایرنا- فرماندارگناوه گفت: هرچند این شهر را امروز با نام وجایگاه مهم و تثبیت شده تجارت می شناسند اما تنوع فراوان در بخش های مختلف کشاورزی نیز سبب شده در این حوزه در مواردی در استان بوشهر پیشتاز باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالنبی یوسفی روز پنجشنبه درجلسه تشکل های کشاورزی افزود: تلاش های جدی تر کشاورزان و سوق دادن سرمایه ها به سمت بخش کشاورزی گره گشای بسیاری از مشکلات این شهرستان بویِژه اشتغال است.

وی اضافه کرد: از سرمایه گذاران شهرستان گناوه انتظار می رود با سوق دادن سرمایه های خود به سمت بانک های عامل، در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی گام بردارند.

فرماندار گناوه برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های مختلف و اتخاذ تصمیم های کارشناسی و عملی در کنار پیگیری های مستمر برای تحقق آنها را راهکار حل مشکلات عنوان کرد و افزود: شناخت محدودیت ها و کمبودها گام اول برای حل مشکلات است.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان بوشهرگفت: حل مشکلات حوزه کشاورزی، نیازمند ارتباط دوسویه کشاورزان با بانک کشاورزی است.

محمدحسن رزاق منش افزود: افزایش گردش مالی سرمایه گذاران حوزه کشاورزی، فرصت کمک های مالی و امکان پرداخت تسهیلات بیشتر در این حوزه را برای بانک کشاورزی ایجاد می کند.

وی گفت: بانک کشاورزی آماده بررسی و توجه بیشتر به مشکلات حوزه کشاورزی و اعطای کمک های بیشتر به کشاورزان است.

مدیرجهاد کشاورزی گناوه با ارایه گزارشی از دستاوردهای حوزه کشاورزی این شهرستان گفت: تامین امنیت غذایی جامعه، مهمترین هدف بخش کشاورزی است.

سیدحسن موسوی افزود: سالانه شش هزارتن گوشت سفید در شهرستان گناوه تولید می شود که این رقم معادل ۲۳درصد از تولید گوشت سفید استان بوشهر است.

وی افزود: تولید ۶۲۲تن گوشت قرمز و یکهزار و دوتن شیر از دیگر خدمات بخش کشاورزی شهرستان گناوه برای تامین نیازهای جامعه است.

در این جلسه مسوولان ادارات، شرکت ها، اتحادیه ها و تعاونی های مرتبط با حوزه کشاورزی به ارایه نظرات و دیدگاه های خود برای توسعه صنعت کشاورزی در شهرستان گناوه پرداختند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر باوجود اراضی مستعد کشاورزی در تامین منابع آبی مشکلات حادی دارد که بهره مندی از سد چم شیر می تواند تحول شگرفی در این بخش بوجود آورد.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false